4Faces w Galerii Północnej

Salon 4Faces_Mat.prasowy (3)

4Faces, marka należąca do spółki OTCF, otworzyła swój pierwszy salon w Warszawie zlokalizowany w Galerii Północnej. Jest to trzeci, po Poznaniu i Katowicach, salon marki w Polsce.

4Faces, obok marek sportowych Outhorn oraz 4F, sponsora polskiej kolekcji olimpijskiej Rio 2016, Pjongczang 2018, jest częścią spółki OTCF, która konsekwentnie podbija nie tylko polski, ale również zagraniczne rynki. W asortymencie salonu 4Faces znajdują się m.in. takie marki, jak: Under Armour, Cube, 4F, Asics, Jack Wolfskin, Adidas, Speedo, Hoka, Kross, Deuter, POC, Quest, Merrell, Columbia, Desigual Sport, Craft, Le-Grand, Quiksilver, Reebok, Puma, Salomon, Cardio Bunny, Femi Stories czy Dakine.

4Faces to miejsce dla ludzi, którzy kochają aktywność fizyczną, ale równocześnie są wymagającymi klientami, oczekującymi kompleksowej obsługi. Nasi sprzedawcy to eksperci, którzy sami czynnie uprawiają sport. To grupa entuzjastów, najbardziej wymagający użytkownicy dostępnych w naszym salonie produktów. W 4Faces wiemy, jak ważne przy zakupie odzieży i sprzętu sportowego są wiedza, doświadczenie i znajomość danej dyscypliny, dlatego pomagamy podejmować najlepsze decyzje. Nowo otwarta Galeria Północna jest dla nas idealnym miejscem na debiut w Warszawie, tym bardziej że stołeczny rynek stanowi dla nas jeden z kluczowych obszarów biznesowych – mówi Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.

Głównym atutem multibrandowego salonu 4Faces jest strefa Body Center, gdzie można uzyskać porady dietetyka klinicznego, trenera personalnego, a w przyszłości również fizjoterapeuty, którzy dopasują optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu. W strefie będą także odbywać się eventy tematyczne i szkolenia z zakresu zdrowego żywienia, bezpiecznego i efektywnego treningu oraz suplementacji. Analiza biomechaniki stopy pozwoli dobrać odpowiednie obuwie sportowe, które można dodatkowo przetestować na bieżni. 4Faces stanowi przede wszystkim silne połączenie sportowego know-how i nowych technologii, w którego centrum jest człowiek oraz jego rozwój sportowy. To także serwis sprzętu sportowego – latem rowerów, a zimą nart i desek snowboardowych.

Salon 4Faces_Mat.prasowy (5) Salon 4Faces_Mat.prasowy (4) Salon 4Faces_Mat.prasowy

 

 

Data publikacji: 3.10.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Expo Marketing 2017: Stoisko targowe, które więcej sprzedaje
12 października 2017 w Warszawie odbyła się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Uczestnicy mogli poznać najnowsze i najskuteczniejsze narzędzia marketingu wystawienniczego… więcej »
Aktualności:
Łódź Young Fashion już za tydzień
10 partnerów instytucjonalnych, liczne warsztaty, wykłady, wydarzenia specjalne w trakcie 4 dni poświęconych modzie, 3 konkursy dla projektantów, 20 metrowy wybieg oraz 30… więcej »
Aktualności:
Nowe centrum wyprzedażowe w Krakowie
W stolicy Małopolski ma powstać Fashion Outlet Kraków. Oddanie obiektu zaplanowane jest na wiosnę 2019 roku. Na 32 000 mkw. powierzchni ma być zlokalizowanych blisko 100… więcej »