4Faces w Galerii Północnej

Salon 4Faces_Mat.prasowy (3)

4Faces, marka należąca do spółki OTCF, otworzyła swój pierwszy salon w Warszawie zlokalizowany w Galerii Północnej. Jest to trzeci, po Poznaniu i Katowicach, salon marki w Polsce.

4Faces, obok marek sportowych Outhorn oraz 4F, sponsora polskiej kolekcji olimpijskiej Rio 2016, Pjongczang 2018, jest częścią spółki OTCF, która konsekwentnie podbija nie tylko polski, ale również zagraniczne rynki. W asortymencie salonu 4Faces znajdują się m.in. takie marki, jak: Under Armour, Cube, 4F, Asics, Jack Wolfskin, Adidas, Speedo, Hoka, Kross, Deuter, POC, Quest, Merrell, Columbia, Desigual Sport, Craft, Le-Grand, Quiksilver, Reebok, Puma, Salomon, Cardio Bunny, Femi Stories czy Dakine.

4Faces to miejsce dla ludzi, którzy kochają aktywność fizyczną, ale równocześnie są wymagającymi klientami, oczekującymi kompleksowej obsługi. Nasi sprzedawcy to eksperci, którzy sami czynnie uprawiają sport. To grupa entuzjastów, najbardziej wymagający użytkownicy dostępnych w naszym salonie produktów. W 4Faces wiemy, jak ważne przy zakupie odzieży i sprzętu sportowego są wiedza, doświadczenie i znajomość danej dyscypliny, dlatego pomagamy podejmować najlepsze decyzje. Nowo otwarta Galeria Północna jest dla nas idealnym miejscem na debiut w Warszawie, tym bardziej że stołeczny rynek stanowi dla nas jeden z kluczowych obszarów biznesowych – mówi Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.

Głównym atutem multibrandowego salonu 4Faces jest strefa Body Center, gdzie można uzyskać porady dietetyka klinicznego, trenera personalnego, a w przyszłości również fizjoterapeuty, którzy dopasują optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu. W strefie będą także odbywać się eventy tematyczne i szkolenia z zakresu zdrowego żywienia, bezpiecznego i efektywnego treningu oraz suplementacji. Analiza biomechaniki stopy pozwoli dobrać odpowiednie obuwie sportowe, które można dodatkowo przetestować na bieżni. 4Faces stanowi przede wszystkim silne połączenie sportowego know-how i nowych technologii, w którego centrum jest człowiek oraz jego rozwój sportowy. To także serwis sprzętu sportowego – latem rowerów, a zimą nart i desek snowboardowych.

Salon 4Faces_Mat.prasowy (5) Salon 4Faces_Mat.prasowy (4) Salon 4Faces_Mat.prasowy

 

 

Data publikacji: 3.10.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
9. Fashion Business Congress: nowe horyzonty e-commerce w modzie
Nowoczesne rozwiązania dla e-handlu w branży fashion, sposoby zwiększenia sprzedaży w internecie i ciekawe case’y e-sklepów marek modowych – to tylko niektóre z… więcej »
Aktualności:
Zakupy w Zalado przyjadą spod Łodzi
Już wkrótce paczki do polskich klientów niemieckiego sklepu internetowego będą wyruszały z Głuchowa pod Łodzią. Tam bowiem powstaje drugie centrum logistyczne Zalando w… więcej »
Aktualności:
Najdroższe ulice handlowe świata
Wskutek dynamicznego wzrostu czynszów New Bond Street w Londynie została trzecią najdroższą ulicą handlową świata, wyprzedzając w tym roku Pola Elizejskie. W czołówce… więcej »