Akademia PRCH to certyfikowane przez Polską Radę Centrów Handlowych kursy szkoleniowe skierowane do osób pragnących pogłębić swą wiedzę z obszaru zarządzania, leasingu i ekspansji oraz marketingu i PR centrów i sieci handlowych. Pierwszy zjazd Akademii PRCH dotyczący Marketingu i PR odbędzie się 7-8 marca 2016 r.
W programie zjazdu Marketing, który odbędzie się w siedzibie Polskiej Rady Centrów Handlowych przy ul. Nowogrodzkiej 50 w Warszawie:
- Budżetowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- Komunikacja naprowadzająca
- Typy narzędzi marketingowych odpowiednie w poszczególnych fazach
- Nowoczesne technologie marketingowe
- Mierzenie efektów działań marketingowych
- Wizerunek centrum handlowego
- Komunikacja wizualna. Sposoby zwiększania efektywności komunikatów wizualnych w marketingu
- Digital Marketing w służbie centrów handlowych – taktyka działań w poszczególnych kanałach
- Trendy 2016 – co nas czeka, na co zwrócić uwagę ? Case-studies & best practices – przykłady najlepszych kampanii z rynku
- Consumer Journey – proces zakupowy współczesnego konsumenta
Wykładowcami pierwszego zjazdu Akademii PRCH są:
Elżbieta Mędrzycka, właścicielka agencji Mediadem Consulting, ekspert z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie marketingu i komunikacji.
Agnieszka Muż, ekspert z prawie 20 letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości komercyjnych, obecnie Asset Manager w Firmie Colliers International
Piotr Michalak, Digital Development Manager w domu mediowym Starcom Mediavest Group, z branżą reklamową związany od 7 lat, rynek handlowy doskonale poznał pracując dla Unibail-Rodamco.
Paweł Sadaj, projektant grafik, ekspert od komunikacji wizualnej, z 20 letnim doświadczeniem w tworzeniu wizerunków i reklamy dla wielu marek i firm na polskim rynku.
Uczestnicy kursu otrzymają zaświadczenia ukończenia szkolenia.
Pakiet uczestnika zawiera:
- Udział w zajęciach
- Materiały szkoleniowe oraz inne pomoce niezbędne do zajęć
- Całodzienny serwis kawowy podczas zajęć
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w zajęciach
Rejestracja uczestników do 3 marca 2016 r. Liczba miejsc ograniczona!
Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.