Armani Exchange debiutuje w Polsce

We wrześniu w Galerii Mokotów został otwarty pierwszy sklep Armani Exchange, marki skierowanej do młodszych konsumentów i bardziej dostępnej cenowo, niż pozostałe brandy z portfolio Armani.

Marka Armani Exchange powstała w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Skierowana jest do młodego pokolenia kobiet i mężczyzn. Kolekcje Armani Exchange są utrzymane w stylu urban style i charakteryzują się nowoczesnym designem. Oprócz odzieży, w ofercie salonu znajdziemy również zegarki i okulary.

Salon o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton mają przywoływać industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. – To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style  – mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.

Marka należy do portfolio Gpoland Group, polskiej agencji mody obsługującej marki z wyższej półki i luksusowe. Firma planuje otwarcia kolejnych sklepów Armani Exchange w naszym kraju.

Data publikacji: 3.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »