Armani Exchange debiutuje w Polsce

IMG_17933

We wrześniu w Galerii Mokotów został otwarty pierwszy sklep Armani Exchange, marki skierowanej do młodszych konsumentów i bardziej dostępnej cenowo, niż pozostałe brandy z portfolio Armani.

Marka Armani Exchange powstała w Stanach Zjednoczonych na początku lat 90. Obecnie jest częścią grupy Giorgio Armani S.P.A. Skierowana jest do młodego pokolenia kobiet i mężczyzn. Kolekcje Armani Exchange są utrzymane w stylu urban style i charakteryzują się nowoczesnym designem. Oprócz odzieży, w ofercie salonu znajdziemy również zegarki i okulary.

Salon o powierzchni 140 mkw. został urządzony według najnowszej koncepcji marki: surowa stal, drewno i beton mają przywoływać industrialne wnętrze nowojorskiego loftu. – To wyjątkowe miejsce dla wszystkich, którzy kochają modę ulicy i nowoczesny street style  – mówi Luboš Prokop z firmy Ex-Brands, właściciel sklepu.

Marka należy do portfolio Gpoland Group, polskiej agencji mody obsługującej marki z wyższej półki i luksusowe. Firma planuje otwarcia kolejnych sklepów Armani Exchange w naszym kraju.

Data publikacji: 3.10.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Recenzja książki „Marka firmy – Twoja marka”
Marka firmy to suma marek każdej z osób, które ją tworzą – zauważa autor książki, Zenon Żurek, właściciel firmy Partner, która od lat odnosi sukcesy na… więcej »
Aktualności:
Kolor roku 2019 wybrany
Instytut Pantone ogłosił, iż kolorem roku 2019 będzie 16-1546 Living Coral – koralowy odcień pełen życia i energii, ale jednocześnie… więcej »
Aktualności:
Chanel rezygnuje z futer i egzotycznych skór
Dom mody Chanel ogłosił, że nie będzie wykorzystywał w swoich kolekcjach skór zwierząt egzotycznych (krokodyli, jaszczurek, węży oraz płaszczek). Chanel rezygnuje też z… więcej »