Bardzo dobry październik dla LPP

Jak poinformował zarząd LPP, skonsolidowane przychody spółki ze sprzedaży osiągnięte w październiku tego roku wyniosły ok. 614 mln zł i były wyższe aż o około 24% od przychodów osiągniętych w październiku 2015.

W okresie od stycznia do października 2016 roku wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła 4 780 mln zł, czyli o ok. 18% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Powiększyła się także powierzchnia handlowa sklepów spółki, która na koniec października 2016 roku wyniosła ok. 904 tys. m kw i była większa o ok. 11% od powierzchni handlowej na koniec października 2015 roku.

Największy wzrost nastąpił jednak w sprzedaży internetowej, gdzie przychody w samym październiku wyniosły ok. 21,4 mln zł. Jest to wzrost o ok. 180% w stosunku do sprzedaży zrealizowanej w analogicznym okresie ubiegłego roku. Narastająco w okresie styczeń – październik 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 121 mln zł i była wyższa o ok. 113 % licząc rok do roku.

Data publikacji: 9.11.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »