Berliński pop-up store w Warszawie

17 października wystartował przy pl. Dąbrowskiego 8  tymczasowy butik, gdzie przez tylko przez tydzień można kupić produkty berlińskich marek oraz poczuć klimat niemieckiej stolicy.

Pop up będzie czynny do 23 października. Zaprezentuje się w nim ponad 20. berlińskich marek m.in. ubrań, wyposażenia wnętrz i dodatków. W butiku zaplanowano codziennie zmieniające się promocje cenowe i happy hours. Znalazło się też w nim miejsce dla najmniejszego nocnego klubu na świecie – Teledisko, w którym możemy poczuć namiastkę życia nocnego w Berlinie. Z zewnątrz klub bardziej przypomina budkę telefoniczną.

Pop-up store to część projektu „Pop into Berlin”. Jego kolejną częścią będzie Pop-up Club, który pojawi  się tydzień później na miejscu sklepu. Inicjatywa organizowana przez visitBerlin we współpracy z Berlin Partner oraz Kulturprojekte Berlin ma na celu promowanie wśród europejskich miast Berlina, jako centrum kreatywności. Ma oddawać atmosferę stolicy Niemiec poprzez prezentowanie trendów w kulturze, rozrywce, sztuce, stylu życia i modzie.

Pop-up Store, pl. Dąbrowskiego 8, czynne od 17 do 23 października w godzinach:
Pn. 13.00 – 20.00, Wt.-Ndz. 11.00 – 20.00

468x150-popup-2016

Data publikacji: 18.10.2016
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »