CDRL uruchomiło czeską wersję sklepu internetowego

Spółka CDRL uruchomiła czeską wersję internetową swojego sklepu coccodrillo.eu. Rozwój sprzedaży w internecie to obecnie jeden z priorytetów polskiej firmy odzieżowej.

„Dzięki wdrożeniu nowej platformy e-commerce, możemy sprawnie obsługiwać wielu klientów, zapewnić im wygodne przeglądanie naszej oferty oraz przedstawić ciekawe promocje i plan lojalnościowy. W efekcie popularność polskiego sklepu internetowego bardzo szybko rośnie” – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL S.A.

„Marka Coccodrillo jest dobrze znana w Czechach i liczymy na życzliwe przyjęcie naszego sklepu internetowego. W planach mamy jego kolejne wersje” – dodał prezes Marek Dworczak.

Tylko w styczniu tego roku CDRL zanotowała w polskim sklepie internetowym 1,11 mln zł przychodów – to o 139 proc. więcej niż przed rokiem. W całym 2015 r. zanotowano w tym kanale sprzedaży wzrost o 45% do 7,75 mln zł. Dynamika była znacznie lepsza w II połowie roku, już po implementacji nowej platformy zakupowej, np. w grudniu sprzedaż wzrosła aż o 229 proc.

Spółka CDRL od października 2014 r. jest notowana na głównym rynku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Data publikacji: 18.02.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »