Design by Śliwka Nałęczowska

Właśnie wystartował konkurs dla pasjonatów mody i designu Design by Śliwka Nałęczowska. Opiekunem merytorycznym akcji i przewodniczącą jury jest projektantka mody Lidia Kalita. Na zwycięzcę konkursu czeka 10 tys. złotych. Zgłoszenia są przyjmowane do końca kwietnia.

Design by Śliwka Nałęczowska to ogólnopolski konkurs skierowany do projektantów, grafików, pasjonatów mody, wzornictwa i designu, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. Celem konkursu jest wspieranie i promowanie twórców, którzy pragną rozwinąć talent, zdobyć doświadczenie, poszerzyć horyzonty czy wzbogacić swoje portfolio.

Zadaniem uczestników będzie opracowanie spójnych graficznie projektów nadruku na kubek, płócienną torbę i apaszkę, inspirowanych projektem opakowania Śliwki Nałęczowskiej 350 g. Zgłoszenia można nadsyłać od 1 marca do 30 kwietnia br. za pośrednictwem strony internetowej www.designbysliwkanaleczowska.pl.

Laureatów wyłoni jury pod przewodnictwem Lidii Kality, na podstawie oceny walorów artystycznych i użytkowych przesłanych prac. W wyborze zwycięzców będą brały udział m.in.: Agnieszka Stopyra, ilustratorka i graficzka; Sonia Bohosiewicz, aktorka, piosenkarka i miłośniczka designu; oraz Paulina Sykut-Jeżyna, dziennikarka i pasjonatka dobrego stylu.

Autorzy zwycięskich prac zostaną ogłoszeni w połowie czerwca br. Dla laureatów trzech pierwszych miejsc przewidziano nagrody finansowe (w wysokości, odpowiednio, 10 tys. zł za pierwsze miejsce, 7 tys. złotych za drugie miejsce i 5 tys. za trzecie) oraz praliny. Ponadto autorzy prac, które uplasują się na pozycjach od czwartej do dziesiątej, otrzymają zapasy Śliwki Nałęczowskiej.

Data publikacji: 5.03.2018
Przeczytaj również

Konkursy:
Konkurs Loyalty Heroes 2024. Znamy listę nominowanych!

Loyalty Heroes 2024 – to już III edycja konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowana przez brave conferences.  19… więcej »

Konkursy:
Pokaz Dyplomowy SAPU: “Freak Show” Julii Korzeniowskiej zdobyło tytuł Kolekcji Roku 2024!

Na wybiegu w Centrum Konferencyjnym Open Source zobaczyliśmy 49 kolekcji dyplomowych absolwentów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz… więcej »

Konkursy:
Loyalty Heroes – konkurs na najlepsze działania lojalnościowe. Trzecia edycja!

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii,… więcej »