Dobre wyniki Coccodrillo

fot. Coccodrillo

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, odnotowała w kwietniu przychody z polskich sklepów w wysokości 11,30 mln zł. To o 9 proc. więcej niż przed rokiem. Również o 9 proc. wzrosły przychody w polskich sklepach od początku roku. W okresie styczeń – kwiecień wyniosły one 39,10 mln zł. Nieco słabszy był tylko marzec, kiedy dynamika wzrostu w polskich sklepach wyniosła 4 proc. w skali roku.

Właściciel marki Coccodrillo nadal notuje bardzo wysokie wzrosty sprzedaży w kanale e-commerce. W Polsce internetowa sprzedaż marki zwiększyła się kwietniu o 0,77 mln zł, co oznacza wzrost o 81% w stosunku do stanu sprzed roku. Od początku roku polski sklep internetowy wygenerował już 3,73 mln zł przychodów – czyli o 105% więcej niż przed rokiem.
– Stabilne tempo wzrostu, które notujemy, jest zgodne z naszymi założeniami. Jak zwykle najbardziej cieszy bardzo dynamiczny wzrost naszego biznesu internetowego – powiedział wiceprezes Tomasz Przybyła.
W 2015 r. skonsolidowane przychody Grupy CDRL wzrosły o ponad 13% do 179,4 mln zł. Zysk netto grupy wzrósł o 16,7% do 13,3 mln zł.  17 maja Walne Zgromadzenie Spółki ma zdecydować m.in. o podziale zysku za zeszły rok. Zgodnie z propozycją zarządu dywidenda może wynieść 0,85 zł na jedną akcję wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem.

Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów), a także zabawki i akcesoria (innych producentów). Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Na koniec zeszłego roku sieć handlowa spółki liczyła 361 sklepów w krajach Unii Europejskiej i 86 placówek poza nią.

Data publikacji: 9.05.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »