Dobry kwiecień w Coccodrillo

Przychody spółki CDRL S.A. ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w kwietniu o 7% r/r, a od początku roku o 17%. Przychody generowane przez sprzedaż w internecie w zeszłym miesiącu wzrosły o 16%.
W kwietniu polskie sklepy Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,376 mln zł wobec 9,722 mln zł przed rokiem. Od początku roku przychody spółki generowane w kraju wyniosły 35,956 mln zł wobec 30,631 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.
CDRL podało też wyniki sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży (w Polsce). W kwietniu wyniosły one 426 tys. zł wobec 366 tys. zł przed rokiem. Od początku roku przychody e-commerce spółki wyniosły 1,817 mln zł.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów).

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »