E-commerce Innovations dla B2B

e-commerce (81 of 209)

25 maja 2017 r. w Business Centre Club w Warszawie firma Promedia zorganizowała 7. edycję konferencji E-commerce Innovations. Impreza poświęcona internetowym platformom sprzedaży business to business spotkała się z ogromnym zainteresowaniem firm przyciągając ponad stu uczestników.

Cykl wykładów rozpoczęła Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory & Roi Hunter Poland, która opowiedziała o roli Facebooka w działaniach e-commerce dla B2B. Komunikacji była poświęcona także prelekcja Irka Klimczaka, content marketing experta GetResponse, który zdradził, jak powinien wyglądać spersonalizowany e-mail marketing, oraz wykład Judyty Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing w INIS, która radziła, jak skutecznie docierać online do biznesowych grup docelowych. Z kolei, dzięki prezentacji Jarosława Kubisiaka, dyrektora zarządzającego I-systems, można było zapoznać się z możliwościami systemów B2B nowej generacji. O zaletach platform e-commerce przekonywała także Mirka Achinger, prezes ODL, pokazując, jak przejmują one zadania do tej pory wykonywane przez handlowców. Michał Adamczak key account manager Przelewy24, wskazywał natomiast, jak możemy konkurować nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi. Uczestnicy mogli też się zapoznać z praktycznymi przykładami wdrożeń platform B2B podczas prezentacji case study Piotra Zająca, CEO & partnera, specjalisty ds. UX w Network. Jakie treści zamieścić na stronie, żeby zwiększyć ruch i konwersję, radziła zaś Anna Rak, country manager Trusted Shops. Serie wykładów zakończyło wystąpienie Macieja Synoradzkiego, key account managera i Igora Czajkowskiego, general managera 2ClickShop. Wyjaśnili oni, dlaczego niektóre wdrożenia systemów B2B nie przynoszą oczekiwanych efektów i zdradzili, jak sprawić, by projekt okazał się sukcesem. Konferencji towarzyszyła również część wystawiennicza, gdzie na stoiskach partnerów wydarzenia można było zaczerpnąć więcej informacji o najnowszych rozwiązaniach e-commerce oraz zasięgnąć porad ekspertów.

Podczas 7. E-commerce Innovations ogłoszono wyniki konkursu na najlepsze sklepy internetowe E-commerce Innovations Awards 2017. Nagrody laureatom wręczył Jerzy Osika, prezes firmy Promedia organizującej konkurs. Zwyciężył www.answear.com – statuetkę odebrała Karolina Buchta, specjalista ds. marketingu Answear.com. Drugie miejsce zdobył www.r-gol.com – dyplom trafił na ręce Krystiana Narwojsza, specjalisty ds. eventów R-gol.com. Trzeci na podium znalazł się www.brilu.pl reprezentowany na rozdaniu nagród przez Anetę Szlingiert, współwłaścicielkę sklepu. W tym roku wręczono także wyróżnienie dla www.deezee.pl, które odebrała Joanna Kieryk, starszy specjalista ds. marketingu firmy.

Podsumowanie imprezy stanowił panel dyskusyjny, w którym wzięli udział: Michał Adamczak, key account manager Przelewy24, Mirka Achinger prezes ODL, Jarosław Kubisiak, dyrektor zarządzający I-systems, Maciej Synoradzki, key account manager 2ClickShop i Anna Rak, country manager Trusted Shops. Rozmowa moderowana przez Jerzego Osikę, prezesa firmy Promedia, podpowiadała uczestnikom, jak odnieść sukces dzięki e-commerce B2B.

Partnerami 7. E-commerce Innovations były firmy: ODL, Interactive Network, I-systems, Inis, Przelewy24, Trusted Shops, PayU, 2ClickShop, Positive Power i GetResponse. Patronatem honorowym objęły konferencję: Polska Rada Centrów Handlowych, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli oraz PIOT. Patronatu medialnego udzieliły wydarzeniu: Fashionbusiness.pl, Magazyn Ambiente, Moda Męska, Galerie Handlowe, Deva Group, Outsourcing Magazine, OOH Magazine, meblarstwo24.pl. Upominki dla uczestników ufundowali: Mintanine, MT Biznes i Onepress.

Data publikacji: 29.05.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Jak zabezpieczyć dane firmowe - bezpłatny webinar z cyklu „Omnichannel w praktyce”
Informatycy mówią, że ludzie dzielą się na tych, którzy robią kopie zapasowe i tych, którzy będą je robili. Mimo, że międzynarodowy dzień robienia kopii zapasowej za… więcej »
Szkolenia i konferencje:
VM Forum: dokąd zmierza visual merchandising
26 października 2017 r. w Warszawie odbędzie się 5. edycja Visual Merchandising Forum. Uczestnicy imprezy dowiedzą się, jakie trendy w VM-ie są prognozowane na przyszły rok… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Łódź Fashion Industry Days
W dniach od 27 do 29 października w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja odbędzie się Łódź Fashion Industry Days, wydarzenie, które swoją formułą nie tylko promuje… więcej »