E-commerce Innovations dla B2B

25 maja 2017 r. w Business Centre Club w Warszawie firma Promedia zorganizowała 7. edycję konferencji E-commerce Innovations. Impreza poświęcona internetowym platformom sprzedaży business to business spotkała się z ogromnym zainteresowaniem firm przyciągając ponad stu uczestników.

Cykl wykładów rozpoczęła Agnieszka Chabrzyk, country director w Business Factory & Roi Hunter Poland, która opowiedziała o roli Facebooka w działaniach e-commerce dla B2B. Komunikacji była poświęcona także prelekcja Irka Klimczaka, content marketing experta GetResponse, który zdradził, jak powinien wyglądać spersonalizowany e-mail marketing, oraz wykład Judyty Mojżesz-Zimonczyk, head of PR & marketing w INIS, która radziła, jak skutecznie docierać online do biznesowych grup docelowych. Z kolei, dzięki prezentacji Jarosława Kubisiaka, dyrektora zarządzającego I-systems, można było zapoznać się z możliwościami systemów B2B nowej generacji. O zaletach platform e-commerce przekonywała także Mirka Achinger, prezes ODL, pokazując, jak przejmują one zadania do tej pory wykonywane przez handlowców. Michał Adamczak key account manager Przelewy24, wskazywał natomiast, jak możemy konkurować nowoczesnymi rozwiązaniami płatniczymi. Uczestnicy mogli też się zapoznać z praktycznymi przykładami wdrożeń platform B2B podczas prezentacji case study Piotra Zająca, CEO & partnera, specjalisty ds. UX w Network. Jakie treści zamieścić na stronie, żeby zwiększyć ruch i konwersję, radziła zaś Anna Rak, country manager Trusted Shops. Serie wykładów zakończyło wystąpienie Macieja Synoradzkiego, key account managera i Igora Czajkowskiego, general managera 2ClickShop. Wyjaśnili oni, dlaczego niektóre wdrożenia systemów B2B nie przynoszą oczekiwanych efektów i zdradzili, jak sprawić, by projekt okazał się sukcesem. Konferencji towarzyszyła również część wystawiennicza, gdzie na stoiskach partnerów wydarzenia można było zaczerpnąć więcej informacji o najnowszych rozwiązaniach e-commerce oraz zasięgnąć porad ekspertów.

Podczas 7. E-commerce Innovations ogłoszono wyniki konkursu na najlepsze sklepy internetowe E-commerce Innovations Awards 2017. Nagrody laureatom wręczył Jerzy Osika, prezes firmy Promedia organizującej konkurs. Zwyciężył www.answear.com – statuetkę odebrała Karolina Buchta, specjalista ds. marketingu Answear.com. Drugie miejsce zdobył www.r-gol.com – dyplom trafił na ręce Krystiana Narwojsza, specjalisty ds. eventów R-gol.com. Trzeci na podium znalazł się www.brilu.pl reprezentowany na rozdaniu nagród przez Anetę Szlingiert, współwłaścicielkę sklepu. W tym roku wręczono także wyróżnienie dla www.deezee.pl, które odebrała Joanna Kieryk, starszy specjalista ds. marketingu firmy.

Podsumowanie imprezy stanowił panel dyskusyjny, w którym wzięli udział: Michał Adamczak, key account manager Przelewy24, Mirka Achinger prezes ODL, Jarosław Kubisiak, dyrektor zarządzający I-systems, Maciej Synoradzki, key account manager 2ClickShop i Anna Rak, country manager Trusted Shops. Rozmowa moderowana przez Jerzego Osikę, prezesa firmy Promedia, podpowiadała uczestnikom, jak odnieść sukces dzięki e-commerce B2B.

Partnerami 7. E-commerce Innovations były firmy: ODL, Interactive Network, I-systems, Inis, Przelewy24, Trusted Shops, PayU, 2ClickShop, Positive Power i GetResponse. Patronatem honorowym objęły konferencję: Polska Rada Centrów Handlowych, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli oraz PIOT. Patronatu medialnego udzieliły wydarzeniu: Fashionbusiness.pl, Magazyn Ambiente, Moda Męska, Galerie Handlowe, Deva Group, Outsourcing Magazine, OOH Magazine, meblarstwo24.pl. Upominki dla uczestników ufundowali: Mintanine, MT Biznes i Onepress.

Data publikacji: 29.05.2017
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Cross-Border E-commerce: Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »