EuroShop Retail Design Award 2019

fot. De Vinos y Viandas, Valladolid/Hiszpania - laureat 2018

W kwietniu 2019 r. w Szanghaju EHI Retail Institute oraz Messe Düsseldorf uhonorują najlepsze na świecie projekty sklepów nagrodą EuroShop Retail Design Award 2019. Udział w tym prestiżowym konkursie mogą również brać nowe polskie koncepty handlowe, które powstały nie wcześniej niż w listopadzie 2017 roku, czyli półtora roku przed ogłoszeniem finału Konkursu. 

Wśród wymogów konkursowych znajdują się: holistyczna i spójna koncepcja sklepu, design zorientowany na prezentację produktów, projekt odzwierciedlający ideę marki (dostosowany do jej asortymentu i grupy docelowej) oraz opowiadający jej historię poprzez architekturę sklepu, kolorystykę, materiały, oświetlenie i visual merchandising.

Sklepy do konkursu można zgłaszać Jerzemu Osice – przedstawicielowi Polski w Radzie Ekspertów EuroShop Retail Design Award lub bezpośrednio przez stronę www.euroshop-award.com. Zainteresowanych udziałem w konkursie prosimy o przesłanie wypełnionego kwestionariusza i 4-5 zdjęć sklepu (najlepiej w wysokiej rozdzielczości, 300 dpi) do 14 listopada 2018 na adres: j.osika@promedia.biz.pl.

Udział w konkursie jest bezpłatny. Więcej informacji na temat EuroShop Retail Design Award można znaleźć pod adresem: www.euroshop-award.com.

Data publikacji: 7.11.2018
Przeczytaj również

Konkursy:
Konkurs Loyalty Heroes 2024. Znamy listę nominowanych!

Loyalty Heroes 2024 – to już III edycja konkursu na najlepsze działania lojalnościowe w Polsce organizowana przez brave conferences.  19… więcej »

Konkursy:
Pokaz Dyplomowy SAPU: “Freak Show” Julii Korzeniowskiej zdobyło tytuł Kolekcji Roku 2024!

Na wybiegu w Centrum Konferencyjnym Open Source zobaczyliśmy 49 kolekcji dyplomowych absolwentów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru oraz… więcej »

Konkursy:
Loyalty Heroes – konkurs na najlepsze działania lojalnościowe. Trzecia edycja!

Prowadzenie działań lojalnościowych wymaga od marek wielowymiarowych strategii,… więcej »