Expo Marketing 2017: efektywne stoisko targowe

123

12 października w Warszawie odbędzie się druga edycja szkolenia Expo Marketing. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Stoisko targowe, które więcej sprzedaje”. 

W programie warsztatów z marketingu wystawienniczego znajdą się następujące zagadnienia:

  • jak przygotować się do targów, aby odnieść zamierzony sukces;
  • w jaki sposób sprawić, by odwiedzili nas na stoisku ci klienci, na których nam najbardziej zależy; 
  • jak stworzyć klientowi unikalne doświadczenie zakupowe, by chętnie nas odwiedził na stoisku, świetnie się u nas czuł i miło robił z nami interesy;
  • jak zastosować techniki profesjonalnej sprzedaży, by odwiedzający stoisko stali się naszymi klientami oraz jak zyskać ich lojalność.

Na te pytania uczestnicy Expo Marketing poznają odpowiedzi podczas wykładów oraz warsztatów, które dadzą możliwość wspólnego przećwiczenia zdobytej wiedzy i ułatwią przełożenie ich na praktyczne działania w firmie. 

O wysoki poziom merytoryczny szkolenia i przyjemną atmosferę zadba wykładowca Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, ekspert ds. sprzedaży i marketingu, miłośnik targów i marketingu wystawienniczego, targowy obieżyświat, regularnie odwiedzający kilkadziesiąt wydarzeń wystawienniczych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.

Więcej informacji oraz rejestracja na stronie: www.expomarketing.com.pl

Data publikacji: 26.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Wykłady na targach Jubinale
W dniach 8 i 9.06.2018 w strefie wykładowej w hali Dunaj, na terenach targowych Expo Kraków przy ulicy Galicyjskiej 9 w Krakowie, odbędą się bezpłatne, otwarte wykłady… więcej »
Aktualności:
Za nami 8. edycja E-commerce Innovations
Około stu uczestników wzięło udział w tegorocznej edycji E-commerce Innovations – konferencji dla wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w sprzedaży internetowej… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Szkolenie z marketingu wystawienniczego - Expo Marketing 2018
Nowoczesny marketing wystawienniczy zwiększający sprzedaż – to temat przewodni trzeciej edycji Expo Marketing – wydarzenia, którego celem jest dostarczenie polskim… więcej »