12 października br. w warszawskim Business Centre Club odbędzie się pierwsza edycja szkolenia „Expo Marketing”, które stanowi okazję do poznania tajników marketingu wystawienniczego i sprzedaży. Organizatorem warsztatów jest wydawnictwo Promedia. Spotkanie poprowadzi Jerzy Osika, prezes firmy.
Szkolenie skierowane jest do firm, które wystawiają się lub planują wziąć udział w targach. Na udziale w „Expo Marketingu” najbardziej skorzystają właściciele i prezesi firm biorących udział w targach w roli wystawców; menedżerowie i specjaliści ds. marketingu; szefowie sprzedaży i osoby obsługujące klientów na stoisku targowym; menedżerowie eksportu i sprzedawcy obsługujący klientów zagranicznych.
Uczestnikom warsztatów zdecydowanie łatwiej będzie precyzyjniej określać cele sprzedażowe i marketingowe, by łatwiej je zrealizować na i po targach. Zdobędą też wiedzę pomocną w wyborze najlepszej dla nich imprezy wystawienniczej. Zyskają spójność marki z jej prezentacją na targach. Zwiększą liczbę klientów odwiedzających ich stoisko. Stosując narzędzia visual merchandisingu i marketingu sensorycznego będą potrafili stworzyć klimat stoiska sprzyjający sprzedaży. Podniosą jakość obsługi klientów, także zagranicznych, by chętniej kupowali u nich. Dzięki tajnikom neuromarketingu stworzą skuteczne materiały informacyjne dla klientów i lepiej wykorzystają targi w celach public relations. Również efektywniej wykorzystają okres po targach, by zyskać i utrzymać lojalnych klientów.
W przerwach między wykładami uczestnicy będą mogli skorzystać z bezpłatnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych partnerów wydarzenia oraz nawiązać ciekawe kontakty biznesowe z innymi uczestnikami szkolenia.
Uwaga: warto skorzystać z wakacyjnej akcji promocyjnej. Do 31 sierpnia 2016 r. można zgłosić swój udział w szkoleniu „Expo Marketing” za 590 zł netto.
Więcej informacji oraz link do formularza zgłoszeniowego: http://www.promedia.biz.pl/pl,aktualnosci,6/expo-marketing-12-pazdziernika-w-warszawie,d918.html
Wśród patronów medialnych szkolenia są: Ambiente, Ambiente International, Fashionbusiness.pl, Moda Męska, Meble.pl SA, Biznes.meble.pl, Meblarstwo Komponenty i Technologie. Partnerzy honorowi to Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, apparel.info.pl, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego.