1 października 2015 r. w Instytucie Europejskim w Łodzi odbędzie się Fashion Business Congress – impreza dedykowana brandingowi w sektorze fashion. Uczestnicy będą mogli się dowiedzieć nie tylko, jak budować markę na rodzimym rynku, ale również za granicą, w tym w Japonii i innych krajach azjatyckich. O brandingu marek odzieżowych w Japonii opowie Susumu Miyazaki.
Celem kongresu jest dostarczenie firmom z branży mody wiedzy, która pomoże im w budowaniu i promocji marki oraz w zarządzaniu nią. Tematem przewodnim imprezy jest marka w modzie w dobie omnichannel. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mogli skorzystać z wykładów, paneli dyskusyjnych, a także bezpłatnych konsultacji na stoiskach informacyjnych partnerów Fashion Business Congress.
W programie znajdą się takie tematy, jak:
- Budowanie strategii marketingowych w różnych segmentach rynku mody, Monika Kapłan-Gerc, Pink Cigarette
- Jak stworzyć markę w omnichannel, Mateusz Kowalczyk, i-systems, Katarzyna Pęczar, Fast White Cat, Piotr Urbaniak, Traffic Trends
- Skuteczna promocja marki – panel dyskusyjny
- Jak promować polskie marki, Edyta Bonin, MTP
- Branding międzynarodowy na targach branżowych, Krystyna Sławska, Igedo
- Jak przez Japonię zaistnieć na rynku azjatyckim, Susumu Miyazaki, JIAM
- Środki unijne na innowację i rozwój drogą do wzrostu konkurencyjności marki, Aleksandra Krysiak, PIOT
- Marka w handlu detalicznym, Radosław Knap, PRCH
- Trendy w zarządzaniu marką – panel dyskusyjny
Dla firm z branży mody wstęp na Fashion Business Congress jest bezpłatny (dla dwóch osób z jednego przedsiębiorstwa).
Zgłoszenia można nadsyłać do 29 września. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Firmy zainteresowane udziałem w Fashion Business Congress prosimy o nadesłanie wypełnionego Formularza zgłoszenia uczestnictwa faksem na numer 22 559 39 62 lub mailem na adres a.lancow@promedia.biz.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22 559 39 61
Serdecznie zapraszamy!
Organizator:
Promedia Jerzy Osika, wydawca czasopism branżowych:
Moda Męska, Fashionbusiness.pl
Członek Izby Wydawców Prasy
Członek Polskiej Rady Centrów Handlowych
Sponsorzy upominków