W dniach 19-20 października 2016 r., w Hotelu Courtyard by Marriott w Warszawie odbędzie się Forum Retail Channels 360°, pod hasłem: Optymalizuj sprzedaż w sklepach off- & online i rozwijaj strategię omnichannel!
Forum Retail Channels 360° to strategiczne spotkanie przedstawicieli sieci handlowych odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży w sklepach off- i on-line. Aby odpowiadać kompleksowo na wyzwania retailerów w obszarze kanałów dystrybucji w tym roku agenda zostało podzielone na 3 równoległe sesje:
- V Forum e-Handel: skupione na rozwoju sprzedaży sieci handlowych w kanałach cyfrowych;
- II Forum Sales in Store: poświęcone metodom podnoszenia sprzedaży w sklepach stacjonarnych poprzez skuteczne zarządzanie pracownikami i Customer Experience oraz wykorzystywanie technologii i potencjału omnichannel;
- Sesja Omnichannel: ścieżka wspólna Forum e-Handel i Sales in Store, prezentująca skuteczne strategie integracji sprzedaży w kanałach off- i on-line od strony komercyjnej, operacyjnej, logistycznej i technologicznej.
Forum będzie gościło grono ponad 50 Prelegentów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród nich przedstawiciele m.in.: Tesco, Makro Cash&Carry, Alma, Decathlon, Leroy Merlin, Sephora, New Balance, L’Oreal, Douglas, Neonet, CCC, Intermarché, Terg (Media Expert / Electro.pl), Sklepy Komfort, Ochnik, Meble Vox, TOYS’R’US, Coca-Cola Hellenic, Red Bull, Facebook, Intersport, Matras, Camaieu, W.Kruk.
W spotkaniu udział wezmą ponadto przedstawiciele producentów FMCG i dóbr trwałych oraz dostawcy rozwiązań technologicznych dla e-commerce i sieci handlowych.
Szczegółowe informacje dotyczące Forum dostępne na stronie: www.retail-channels.com