Galeria Młociny w większości wynajęta

Wiosną przyszłego roku ma ruszyć w Warszawie wielofunkcyjny kompleks Galeria Młociny.  Trzy czwarte obiektu jest już wynajęte. Wśród najemców odzieżowych znajdą się m.in. marki grupy Inditex, TK Maxx, H&M i C&A.

Galeria Młociny to wielofunkcyjne centrum, w którym znajdzie się 220 sklepów i punktów usługowych, biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, park trampolin i pierwsze w dzielnicy Bielany wielosalowe kino.

– Na ponad rok przed otwarciem 75% powierzchni Galerii Młociny jest już wynajęte. To świetny wynik naszego zespołu. Ciekawa oferta na czele z takimi markami jak grupa Inditex, TK Maxx, H&M, C&A, Media Markt czy fitness Calypso, świetna architektura i doskonała lokalizacja na przecięciu codziennych dróg tysięcy warszawiaków to zalety, które są doceniane przez naszych najemców i wzbudzają duże zainteresowanie kolejnych, którzy chcą dołączyć. Doskonała komunikacja samochodowa, dostęp do metra, linii tramwajowych, autobusowych, a nawet ścieżek rowerowych – żaden projekt handlowy nie może się pochwalić tak komfortowymi możliwościami dojazdu, z których rocznie korzysta 24 mln pasażerów – mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

– Zakładamy, że Galeria Młociny będzie w pełni wynajęta przed otwarciem wiosną 2019 roku. Mamy doświadczony zespół wynajmu, dzięki któremu kolejne galerie i centra handlowe Echo Investment otwieraliśmy ze stuprocentowym wynajęciem. Tak było w przypadku rozbudowanej części szczecińskiego Galaxy w zeszłym roku, w tym roku tak będzie z katowickim Libero, a w przyszłym roku z Galerią Młociny – zapewnia Marcin Materny, członek zarządu i dyrektor Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Galeria Młociny to inwestycja joint venture pomiędzy EPP, do którego należy 70% udziałów. Echo Investment jest właścicielem pozostałych 30% udziałów oraz odpowiada za budowę i wynajem.

– To oczekiwany, nowoczesny projekt przygotowany na miarę potrzeb współczesnego klienta, który wzbogaci portfel EPP i zapewni dostęp do bardzo atrakcyjnego rynku stołecznego – komentuje Marek Gładki, dyrektor Asset Management i leasingu w EPP – To projekt, który świetnie wpisuje się w strategię rozwoju naszego portfela poprzez możliwość stworzenia najemcom optymalnego środowiska do prowadzenia biznesu.

EPP to holenderska spółka inwestująca przede wszystkim w sektorze nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Obecne portfolio firmy obejmuje 14 centrów handlowych i 6 projektów biurowych o łącznej powierzchni przekraczającej 570 000 m², a także dwa obiekty wielofunkcyjne w budowie.

Data publikacji: 9.03.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »