Golden Marketing Conference

golden-marketing-konferencja-fashionbusiness

23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza odbędzie się Golden Marketing Conference. Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest to doskonała platforma do wymiany doświadczeń, zdań i opinii ze świata marketingu.

Golden Marketing Conference to wyjątkowe, dwudniowe wydarzenie, które przez pięć edycji wypracowało pozycję lidera wśród imprez marketingowych. Od pierwszej edycji, w 2015 roku, GMC przyciągnęło około 3 200 uczestników. Sposobem na wyróżnienie się z tłumu podobnego typu wydarzeń jest wyjątkowo wyselekcjonowany dobór prelegentów odpowiadających za marketing w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach. To także długie, nawet 90 minutowe prelekcje oraz szeroki wachlarz tematyczny i skondensowana wiedza dla specjalistów.

Tematem konferencji będą nowe perspektywy dla marketingu, zmieniająca się rola marketingu w organizacjach, nowe, niezbędne kompetencje szefów marketingu, którzy chcą mieć większy wpływ na wzrost biznesu, narzędzia, technologie i dane oraz procesy. Prelegenci przybliżą takie zagadnienia jak  Consumer Experience, Data Science czy Machine Learning, które obecnie są niezbędne do podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Podczas warszawskiej edycji Golden Marketing Conference na naszej scenie wystąpi m.in. Katarzyna Paliwoda- Head of Business Facebook’a w rejonie Europy Środkowo-Wschodniej czy Arkadiusz Łoś- Brand Consulting i CI Director firmy Dragon Rouge, międzynarodowej agencji marek, która współpracowała chociażby z firmą Coca&Cola. Nie zabraknie również twarzy znanych z poprzednich edycji GMC-Piotra Buckiego czy Cezarego Kuika. Na scenie również: Wojciech Ławniczak z Very Human Services, Dominik Karbowski z Selectivv, Patrycja Górecka- Batora- PR& Influencer Marketing Cooridnator w Kazar Group Sp. z o.o. czy Łukasz Dębski- Digital Marketing Consulting Socjomanii.

Gwiazdą specjalną warszawskiej edycji Golden Marketing Conference będzie Jarosław Kuźniar, szerszej publiczności znany jako dziennikach telewizyjny i radiowy oraz publicysta , pracujący dla takich stacji jak TVN24, Polskie Radio Trójka czy Radio Zet. Obecnie zajmuje się takim zagadnieniem jak kreowanie marki osobistej, media w świecie online. Pomaga influencerom, fundacjom i start- upom w rozwijaniu własniej, niepowtarzalnej marki.

Więcej informacji Szczegółowe informacje na temat Golden Marketing Conference dostępne są na: https://goldenmarketing.pl/

Data publikacji: 20.08.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Dowiedz się, jak sprzedawać zagranicą przez internet
19 września, podczas E-commerce Innovations, zainteresowani sprzedażą internetową swoich produktów zagranicą będą mogli skorzystać z wiedzy o transgranicznym handlu… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Europejskie Forum Gospodarcze – Łódzkie 2019
W dniach 16-17 września w hotelu Vienna House Andel`s Łódź po raz dwunasty odbędzie się Europejskie Forum Gospodarcze – Łódzkie 2019. W ponad 30 panelach nad… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Omnichannel Customer Experience tematem przewodnim 12. Retail Marketing Forum
Dwunasta edycja Retail Marketing Forum, corocznego wydarzenia poświęconego marketingowi wspierającemu sprzedaż detaliczną, odbędzie się 5 września w Centrum Praskim… więcej »