Grupa Redan w lipcu poprawiła sprzedaż

fot. http://www.redan.com.pl/

O 10% do 47 mln zł zwiększyły się w lipcu br. obroty Grupy Redan względem tego samego miesiąca poprzedniego roku. Zarówno sieć dyskontowa TXM oraz modowa Top Secret poprawiły sprzedaż w ujęciu rok do roku.

Grupa Redan w lipcu 2016 r. osiągnęła 47 mln zł przychodów, czyli o 10% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do lipca tego roku obroty wyniosły łącznie 329 mln zł i były wyższe o 11% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec lipca wyniosła 128 tys. m2, co oznacza wzrost o 14% w odniesieniu do lipca 2015 r.

„Grupa systematycznie osiąga wzrost skali działania. Poprawa obrotów w lipcu br. została uzyskana głównie dzięki sieci dyskontowej TXM, która regularnie w każdym miesiącu wykazuje dwucyfrową dynamikę sprzedaży w ujęciu procentowym. W minionym miesiącu także sieć modowa osiągnęła wzrost przychodów. W przypadku obu segmentów głównym motorem wzrostu obrotów jest zwiększanie powierzchni handlowej” – powiedział Bogusz Kruszyński, Prezes  Zarządu Redan SA.

Sieć dyskontów odzieżowych TXM w lipcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Narastająco przez pierwszych siedem miesięcy br. przychody TXM w ujęciu r./r. poprawiły się o 19% i wyniosły 196 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 372 sklepów własnych o łącznej powierzchni 85,8 tys. m2 i była o 22% większa niż na koniec lipca 2015 r.

W segmencie modowym lipcowa sprzedaż towarów sięgnęła 18 mln zł i była wyższa o 3% niż w lipcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty od początku roku wyniosły 133 mln zł i były o 1% wyższe niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec lipca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42,2 tys. m2, czyli o 2% więcej niż w lipcu 2015 r.

Data publikacji: 5.08.2016
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »