W trakcie trzech intensywnych dni targowych ILM po raz kolejny udowodniło swoją silną pozycję w branży torebek, toreb podróżnych i modnych dodatków. Zarówno wystawcy, jak i goście zwracają uwagę na „niesamowitą charyzmę” imprezy, która jest ważną platformą dla niemieckich i międzynarodowych kupców.
Targi, które odbyły się w dniach 1 – 3 września w Offenbach, przyciągnęły ponownie wielu ważnych kupców – organizatorzy osiągnęli założony cel dotyczący liczby odwiedzających, ponownie wzrósł także udział gości zagranicznych. Na powierzchni około 13 000 m² swoje nowe kolekcje toreb, akcesoriów i galanterii skórzanej na sezon wiosna-lato 2019, a także artykuły podróżne, biznesowe i szkolne zaprezentowało 300 wystawców z 27 krajów. Wzrósł odsetek wystawców z Włoch, a także liczba prezentowanych apaszek, butów i akcesoriów, które były uzupełnieniem podstawowej kolekcji.
Jeśli chodzi o trendy, w Offenbach królowały kolory. Popularność zyskały intensywne barwy, takie jak żółty, pomarańczowy i czerwony. Średnie formaty, torby z paskami, koszyki i transparentność to główne tendencje w segmencie torebek. Funkcjonalność była z kolei tematem numer jeden, jeśli chodzi o torby podróżne i szkolne.
Kolejne targi ILM odbędą się w dniach 16-18 lutego 2019 roku. Arnd Hinrich Kappe, dyrektor Messe Offenbach, jest przekonany, że „wczesna data wpisze się oczekiwania kupców i sprawi, że łatwiej będzie wszystkim zainteresowanym zaplanować swoje harmonogramy”.