Kolejne wielkie centrum handlowe w Warszawie

Już 23 maja rusza Galeria Młociny. Inwestycja EPP i Echo Investment na warszawskich Bielanach będzie należeć do największych stołecznych obiektów rozrywkowo-handlowych.  

225 000 mkw. powierzchni całkowitej, 82 000 mkw. powierzchni najmu, z czego 76 000 mkw. przeznaczonych na handel oraz gastronomię, 6 000 mkw. powierzchni biurowej, ponad 200 sklepów, w tym kilkadziesiąt lokali z jedzeniem, największe w Polsce, ponad siedmiometrowe witryny sklepowe, 10-ekranowy nowoczesny multipleks z komfortowymi, rozkładanymi fotelami, 200 mkw. parkiet i przestrzeń sceniczna, 2 500 mkw. tarasu pełnego zieleni, 2 000 miejsc parkingowych, 20 stanowisk do pracy w strefie co-workingowej  –  tak w liczbach prezentuje się Galeria Młociny.

Projekt architektoniczny Galerii Młociny powstał w dwóch pracowniach – Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Obiekt ma wyróżniać nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii.  Jak deklaruje inwestor, Galeria Młociny będzie pierwszym centrum handlowym w którym nowoczesna oferta modowa połączy się z jakościową oferta gastronomiczną znaną m.in. bywalcom warszawskiej Hali Koszyki. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały drugi poziom i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci ze studia Broadway Malyan chcieli przenieść na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni.

–  Dołożyliśmy wszelkich starań, aby Galeria Mlociny była ulubionym miejscem mieszkańców rozwijającej się Warszawy. Łączy w sobie zarówno piękną estetykę, wygodę zakupów, jak i niezrównaną ofertę gastronomiczną, a jej oferta dopasowana jest dla każdego, od rodzin z dziećmi, po pracowników biurowych. Jesteśmy też bardzo zadowoleni z powodu otwarcia pierwszego w dzielnicy multipleksu –  mówi prezes EPP Hadley Dean.

Strefa gastronomiczna o nazwie Spotkania i Dania usytuowana na poziomie +2, składająca się z 36 restauracji została podzielona na kilka stref: Halę Hutnik – nawiązującą do motywów fabrycznych sąsiadującej z galerią Huty Warszawa, Dechy – dedykowane osobom poszukującym rozrywki i Karuzelę stworzona z myślą o najmłodszych. Twórcy miejsca zaprojektowali jeszcze otwartą, pełną roślinności przestrzeń do wypoczynku na dachu. Połączony z pozostałymi strefami ogród, na którym zasadzono ponad 1 500 krzewów oraz drzew, da gościom możliwość podziwiania panoramy dzielnicy.

Na uwagę zasługuje również pierwsze na Bielanach kino 3D składające się z dziesięciu sal, a także mieszcząca się na dwóch kondygnacjach strefa fitness oraz kręgielnia. W Galerii Młociny znajdziemy również ponad 6 000 mkw. powierzchni biurowej wynajętej przez firmę Inter Cars.

–  Otwarcie Galerii Młociny będzie ekscytujące i pełne debiutów. Po raz  pierwszy w Polsce zostaną otwarte sklepy takich producentów jak Gagliardi, Sloggi, czy Mayoral. Poza markami modowymi, w strefie Spotkań i Dań, pojawią się też niespotykane dotąd w centrach handlowych marki gastronomiczne Sobremesa, Buenavista, czy Sushi Zushi. Ponadto, czekamy na ogłoszenie pojawienia się kolejnego najemcy, znanej i silnej europejskiej marki, która niewątpliwie będzie kolejnym powodem przyciągającym warszawiaków do tego miejsca. Zapraszamy serdecznie na Bielany już 23 maja! –  mówi Nicklas Lindberg, prezes Echo Investment.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Źródło: materiały prasowe

Data publikacji: 14.05.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »