Kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży w Top Secret

www.topsecret.pl

O 21% wzrosły w kwietniu br. obroty marki Top Secret w Polsce w ujęciu r./r. Oznacza to kolejny udany miesiąc sprzedaży wiosennej kolekcji części fashion. Także sieć dyskontowa TXM Textilmarket utrzymała wzrostowy trend sprzedaży. W skali całej Grupy Redan przychody w kwietniu zwiększyły się r./r. o 8% do 48 mln zł.

„Kwiecień był kolejnym z rzędu miesiącem, w którym znacząco rosła sprzedaż segmentu fashion na rynku krajowym w ujęciu rok do roku. Dynamika obrotów była większa niż przyrost powierzchni handlowej, co oznacza poprawę sprzedaży w sklepach porównywalnych. Potwierdza to, że kolekcja wiosenno-letnia Top Secret została dobrze przygotowana i dopasowana do oczekiwań klientów” – powiedział Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan S.A.
Wartość sprzedaży towarów części modowej Top Secret na rynku polskim w kwietniu wyniosła 19 mln zł i była wyższa o 21% od osiągniętej w tym samym okresie poprzedniego roku. Z kolei przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły równowartość w złotych kwoty 3 mln zł i zmniejszyły się o 38% r./r. Łączna wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan w kwietniu 2015 r. wyniosła 22 mln zł i była wyższa o 7% od osiągniętej w kwietniu 2014 r.
W ujęciu narastającym od stycznia do kwietnia wartość sprzedaży towarów części modowej na rynku polskim wyniosła 65 mln zł i była wyższa o 23% od osiągniętej w 2014 r., zaś przychody zrealizowane na rynkach zagranicznych wyniosły w złotych równowartość kwoty 9 mln zł i zmniejszyły się o 46% r./r. Łącznie wartość sprzedaży towarów na rynku modowym Grupy Redan od stycznia do kwietnia 2015 r. wyniosła 74 mln zł i była wyższa o 6% od osiągniętej w tym samym okresie rok wcześniej.
Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i Drywash w Polsce na koniec kwietnia 2015 r. miały łączną powierzchnię 33,6 tys. m2, czyli o 14% więcej niż w kwietniu 2014 r., a na rynkach zagranicznych 7,2 tys. m2 (spadek o 24% w ujęciu r./r.). Łącznie powierzchnia punktów handlowych części modowej wyniosła 40,8 tys. m2. To o 5% więcej niż w kwietniu 2014 r.
„Dobrą passę kontynuuje także sieć dyskontowa TXM textilmarket. Szczególnie dobre wyniki zanotowaliśmy w kwietniu w sklepie internetowym www.txm24.pl. Utrzymania trendu spodziewamy się także w kolejnych okresach” – dodał Bogusz Kruszyński.
Sieć dyskontowa TXM textilmarket w minionym miesiącu zrealizowała 26 mln zł obrotów, czyli o 9% więcej niż przed rokiem. Przez cztery pierwsze miesiące br. sprzedaż wyniosła 87 mln zł, co oznacza wzrost o 14% r./r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 320 sklepów własnych o łącznej powierzchni 68,5 tys. m2 i była o 9% większa niż w kwietniu 2014 r.
Cała Grupa Redan w kwietniu 2015 r. osiągnęła łącznie 48 mln zł przychodów, czyli o 8% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco od stycznia do kwietnia br. obroty wyniosły 161 mln zł i były wyższe o 10% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci handlowej grupy na koniec kwietnia wyniosła 109,4 tys. m2, co oznacza wzrost o 7% w odniesieniu do kwietnia 2014 r.

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Rynek:
LPP z rekordowym zyskiem w 2023 r. Jak spółka go wypracowała i co planuje w tym roku

Zdywersyfikowany model biznesowy łączący segment value-for-money w małych miejscowościach z tradycyjnym handlem w galeriach dużych miast i… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »

Rynek:
Spółka Greenpoint przejęła markę Top Secret wraz z jej sklepami stacjonarnymi oraz e-commerce

W dniu 30.12.2023 spółka Greenpoint podpisała z Redan S.A. warunkową umowę zakupu sieci sklepów stacjonarnych, a także e-commerce marki Top… więcej »