Konferencja Digital Signage już 18 kwietnia w Warszawie

DS - banner głowny

Bezpłatne spotkanie Digital Signage skierowane jest do pasjonatów nowoczesnych rozwiązań technologicznych, znajdujących zastosowanie w marketingu cyfrowym. Konferencja odbędzie się 18 kwietnia o godz. 9:00 w Hotelu Novotel w Warszawie.

Połączenie IT z narzędziami promocji to coraz częściej stosowane metody kreowania wizerunku. Wiele firm i instytucji zastępuje dotychczas stosowane mechanizmy reklamowania swoich usług i produktów narzędziami digital signage, czyli elektronicznymi totemami, monitorami LCD, multimedialnymi ekranami itp.

Dlaczego ta interaktywna forma docierania z ciekawą treścią do spersonalizowanego odbiorcy staje się tak popularna? Na to pytanie oraz wiele innych postarają się odpowiedzieć prelegenci – eksperci, którzy najlepiej znają specyfikę narzędzi digital.

Tematy, które m.in. zostaną poruszone na spotkaniu to:

  • Nowoczesne i efektywne Digital Signage – jak dobrać cyfrowe nośniki reklamowe aby zaciekawić klienta? (Grzegorz Nowicki – Samsung Electronics)
  • Jak zwiększyć potencjał komunikacyjny w Twojej firmie? – MovarchDS autorskie rozwiązanie Komputronik Biznes (Włodzimierz Urbański – Komputronik Biznes)
  • Otwarte zbiory cyfrowe. Kolekcja Muzeum Narodowego w Warszawie online (Karolina Tabak – Muzeum Narodowe w Warszawie)
  • Cyfrowy marketing vs tradycyjny marketing – konkurenci czy sojusznicy? (Arkadiusz Śnieżek – Poczta Polska S.A.)
  • DS jako własny kanał komunikacji (Karol Wielechowski – Ekspert Niezależny)
  • Metro XXI wieku- cyfrowe wyzwania i szanse (Grzegorz Popielarz – Metro Warszawskie Sp. z o.o.)
  • Rozwiązania digital out of home jako alternatywa wobec telewizyjnych kampanii reklamowych (Mateusz Ruszkowski – Synergic)
  • Skuteczne rozwiązania z dziedziny Digital Signage w oparciu o ofertę Epson (Andrzej Bieniek – Epson Polska)

Sponsorami głównymi konferencji zostali Komputronik Biznes i Samsung Polska.

Wydarzenie skierowane jest w szczególności do:

  • Dyrektorów, managerów i specjalistów ds. marketingu,
  • Osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku,
  • Firm i instytucji, dla których usprawnienie komunikacji z Klientem jest ważnym celem na najbliższy czas,
  • Osób, które chciałyby zastąpić konieczność wydruku wszelkich informacji w formie papierowej atrakcyjnym komunikatem, również interaktywnym.

Digital Signage to innowacyjne spotkanie, w którym udział może wziąć każdy pasjonat marketingu cyfrowego oraz IT. Wystarczy zarejestrować się przez formularz rejestracji, który znajduje się na stronie internetowej wydarzenia: https://gigacon.org/event/digital_signage/.

Data publikacji: 1.04.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing: najnowsze trendy w marketingu wystawienniczym
W ostatnich latach imprezy targowe przechodzą ogromne zmiany, przekształcając się – zgodnie z oczekiwaniami klientów – z miejsc zawierania kontraktów w eventy oferujące… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Puccini i La Halle wśród „gości” konferencji Comarch Retail 2019
Już za kilka dni (13 czerwca) odbędzie się trzecia edycja jedynej konferencji w Polsce dla branży handlu detalicznego, której program skupia się wokół trendów i nowych… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Expo Marketing już 5 czerwca
W światowy dzień targów Global Exhibitions Day odbędzie się 4. edycja Expo Marketing, imprezy konferencyjno-wystawienniczej poświęconej nowym trendom w marketingu… więcej »