Kossmann chilloutowo

akpa20160901_i_kossman_pp_14021

1 września w Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie marka biznesowej mody Kossmann zaprezentowała kolekcję na sezon jesień-zima 2016/17 zatytułowaną „Chillout”.

Firma postawiła na naturalne tkaniny, wygodne dzianiny oraz tweed. Na wybiegu można było zobaczyć bluzki z tkanin z nadrukami oraz w wersjach monochromatycznych, sukienki i garnitury. Obok nowoczesnej klasyki pojawiły się stylizacje nawiązujące do lat 70., dżinsy dzwony oraz spodnie z weluru. W palecie kolorystycznej dominowały szarość, granat i czerń, wzbogacone magentą i różem.

Kossmann to marka mody dla kobiet aktywnych zawodowo, istniejąca na rynku od 4 lat.

akpa20160901_i_kossman_pp_13798 akpa20160901_i_kossman_pp_13849 akpa20160901_i_kossman_pp_13933 akpa20160901_i_kossman_pp_13945

Data publikacji: 7.09.2016
Przeczytaj również

Moda:
MODA MĘSKA: 7 trendów z Mediolańskiego Tygodnia Mody
Wybiegi Milan Fashion Week pokazały, że moda męska w sezonie wiosna–lato 2018 nadal będzie eksperymentowała z wariacjami na temat klasyki. Projektanci sięgnęli na… więcej »
Moda:
Ola Świątek: eklektyczna harmonia
Podczas tegorocznej Gali Dyplomowej Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi naszą uwagę zwrócił dyplom Oli Świątek – bardzo malarski, z autorskimi haftami i… więcej »
Moda:
10 tendencji, których nie możesz przegapić
Specjaliści z agencji trendów Fashion Snoops wyłowili z trendów obecnych na wybiegach październikowego Paris Fashion Week dziesiątkę, która będzie miała największy… więcej »