Lancerto powiększa sieć

Marka odzieży męskiej Lancerto otworzyła 39. salon. Nowy sklep został uruchomiony we wrześniu w warszawskiej Galerii Północnej.

Po otwarciu nowego salonu, który zajmuje blisko 110 mkw., suma powierzchni handlowej wszystkich sklepów marki przekroczyła 4,7 tys. mkw. W projekcie lokalu Lancerto dominują szlachetne materiały: skóra, drewno oraz metal. Całość aranżacji utrzymana jest w chłodnych tonach granatu, przełamanego soczystą, wyrazistą pomarańczą. Dzięki uporządkowanemu konceptowi salonów, marka chce umocnić swą pozycję w oczach stałych klientów, jak i zwiększyć rozpoznawalność wśród nowych odbiorców.

– Planując koncept naszych salonów staramy się zaspokoić zarówno potrzeby mężczyzn, jak i kobiet. Panowie lubią gotowe rozwiązana, minimalizm i prostotę oraz zależy im na czasie, zatem wszystkie ubrania muszą być dostępne dosłownie na wyciągnięcie ręki. Zaś dla pań liczy się estetyka i wrażenia oraz sposób ekspozycji ubrań. W przypadku męskiej odzieży kobiety nadal mają znaczący wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych, stąd staramy się sprostać wymaganiom obu tych grup – mówi Tomasz Ciąpała, prezes zarządu Lancerto.

Klienci w ofercie sklepu znajdą nie tylko najnowszą kolekcję sezonową jesień zima 2017/2018, ale również linię Business Mix z możliwością indywidualnej konfiguracji garniturów,  marynarek i spodni pod kątem kroju, rozmiaru oraz koloru, a także kolekcję Smart by Lancerto zaprojektowaną w stylu sportowej elegancji.

Salon w Galerii Północnej jest pierwszym regularnym sklepem Lancerto w Warszawie, dotychczas marka była obecna jedynie w stołecznych centrach outletowych. Lancerto jest też dostępne w 32 polskich miastach i sklepie online. 

– Wybór lokalizacji naszego pierwszego salonu regularnego w Warszawie naturalnie padł na Galerię Północną, największy tego typu kompleks w prawobrzeżnej części stolicy. W tej lokalizacji bardzo brakowało takiej inwestycji, a warto zauważyć, że jest to jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów miasta. Liczmy na to, że nasza obecność w tym miejscu przyczyni się do większej rozpoznawalności marki. – mówi Tomasz Ciąpała.

Lancerto specjalizuje się w eleganckiej i smart casualowej odzieży przeznaczonej dla mężczyzn oraz w dodatkach. Marka ma polski rodowód, jej ubrania są szyte w fabryce w Łańcucie.

Data publikacji: 28.09.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »