Lekcja omnichannel – Obsługa klienta biznesowego w internecie

Pytanie, czy warto rozszerzyć sprzedaż o kanały internetowe, jest tylko retoryczne, gdyż odpowiedź brzmi: tak, jak najszybciej! Dywersyfikacja biznesu B2B i rozwój działalności o handel w sieci przynoszą korzyści zarówno usługodawcy, jaki i klientowi. Warto jednak pamiętać, że do osiągnięcia sukcesu niezbędny jest system IT, który ułatwi współpracę pomiędzy partnerami.

To właśnie obsługa klienta biznesowego w internecie będzie tematem bezpłatnego webinaru, organizowanego przez Comarch. Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu:  http://webinary.comarch.pl/obsluga-klienta-biznesowego-w-internecie/. Webinar odbędzie się 27 lipca o godzinie 11:00.

Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić procesy sprzedażowe przy użyciu systemów IT: od składania zamówień, przygotowywania ofert i indywidualnych cenników oraz rabatów dla klientów aż po przyjmowanie reklamacji i monitorowanie płatności. Pracownicy Comarch zaprezentują rozwiązania do prowadzenia sprzedaży hurtowej w internecie: Comarch B2B oraz Comarch e-Sklep.

– Sprzedaż internetowa w sektorze B2B nieprzerwanie się rozwija. Klienci firmowi kupują już online niemal wszystkie typy produktów – od akcesoriów biurowych i produktów spożywczych po samochody, kombajny i maszyny przemysłowe. Sposób sprzedaży do klienta B2B zmieniał się na przestrzeni lat tak, że obecnie istnieją różne rozwiązania umożliwiające skuteczną sprzedaż w zależności od rodzaju działalności i branży kontrahenta. Aby osiągnąć sukces, należy poznać oczekiwania klientów, a następnie dobrać odpowiednie narzędzia – mówi Tomasz Gutkowski, product manager Comarch e-commerce.

Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu „Omnichannel w praktyce”. W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsługi klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

O Comarch ERP

Comarch to firma technologiczna zajmująca się optymalizacją procesów biznesowych od 22 lat. Jednym z oferowanych rozwiązań są systemy klasy Enterprise Resource Planning (ERP). Oferta Comarch ERP to nowoczesne rozwiązania do zarządzania procesami biznesowymi dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Uniwersalność i elastyczność produktów pozwala podnieść efektywność organizacji dzięki mobilnym aplikacjom, narzędziom e-commerce, business intelligence oraz możliwości gromadzenia i bezpiecznego przechowywania danych w Chmurze Comarch. Rozwiązania Comarch ERP są stale rozwijane i dostosowywane do zmieniających się modeli biznesowych a także zgodne z trendami Internetu Rzeczy i Przemysłu 4.0.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi działalności krajowej i zagranicznej mocno rośnie liczba podpisywanych kontraktów oraz realizowanych wdrożeń. Wśród klientów, którzy postawili na Comarch ERP są m.in.: Gerda, Muszynianka, Ustronianka, OSHEE Polska, LAKMA, Krakchemia SA, Greenpoint, RayObuwie, Printepms, NeoNail(Cosmo group) oraz reprezentanci innych kluczowych gałęzi rynku.

Data publikacji: 21.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »