Letnie sklepy tymczasowe Coccodrillo

cdrl

Spółka CDRL, właściciel marki Coccodrillo, uruchomiła latem 20 salonów tymczasowych w miejscowościach turystycznych. Firma bardzo pozytywnie ocenia przeprowadzoną akcję promocyjną i planuje powtórzyć ją za rok.

„Już po raz drugi marka Coccodrillo towarzyszyła Polakom na letnich wakacjach. Jesteśmy zadowoleni zarówno z wyników sprzedażowych osiągniętych przez sklepy sezonowe, jak również ze wzmocnienia rozpoznawalności naszej marki, co jest wynikiem tej akcji. Chcemy żeby sklepy Coccodrillo pojawiły się w miejscowościach turystycznych również za rok” – powiedział prezes Marek Dworczak.

W tym roku CDRL uruchomiło 20 salonów typu pop-up, które rozpoczęły działalność w czerwcu. Działały głównie nad Bałtykiem: Ustroniu Morskim, Łebie, Jarosławcu, Pobierowie, Dźwirzynie, Krynicy Morskiej, Władysławowie, Rowach, Dziwnowie, Karwi, Ustce, Dąbkach, Darłówku, Wiciach, Mielnie, Sarbinowie i Niechorzu. Inne sklepy zostały otwarte w takich miejscowościach jak: mazurskie Mikołajki, wielkopolski Skorzęcin oraz znajdująca się w województwie lubelskim Okuninka.

W zeszłym roku CDRL otworzyło 15 sklepów sezonowych, z czego 12 zlokalizowanych nad morzem.

„Nie wykluczamy, że będziemy myśleć o tym, żeby jeszcze poszerzyć zasięg naszej sieci sezonowej. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci – rodzice wypoczywający razem z dziećmi” – zaznaczył wiceprezes Tomasz Przybyła.

Spółka CDRL zadebiutowało na głównym rynku GPW w dniu 28 października 2014 r. Na koniec I połowy roku Grupa miała w Polsce 260 sklepów o łącznej powierzchni 17.759 m.kw., co oznacza wzrost o 6% (zarówno pod względem liczby sklepów, jak i ich powierzchni). Poza Polską Grupa miała 247 sklepów (wobec 225 przed rokiem). Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Data publikacji: 3.10.2017
Przeczytaj również

Marketing:
Promocje lubiane mimo wad
Zainteresowanie promocjami wśród Polaków utrzymuje się na stałym poziomie, chociaż konsumenci dostrzegają też ciemne strony akcji promocyjnych, jak zawyżanie cen sprzed… więcej »
Marketing:
Pokolenia X i Y ruszają na zakupy do sklepów przyszłości
Już nikogo nie dziwi widok 60-70-letniej kobiety, czytającej e-book podczas podróży pociągiem albo mężczyzny w podobnym wieku, który przy pomocy aplikacji płaci za… więcej »
Marketing:
Jak zaprojektować efektywny sklep?
Projektowanie lokalu komercyjnego to złożony proces, w którym pogodzić trzeba różne interesy. Z jednej strony jest właściciel oczekujący, że sklep będzie działał… więcej »