Marka Outhorn otwiera sklepy własne

Misja_Sierra_Nevada_1

Spółka OTCF, właściciel sportowej marki Outhorn, do końca roku 2017 otworzy 4 sklepy monobrandowe marki. Pierwszy z nich, zostanie otwarty w Galerii Echo w Kielcach już 4 sierpnia. Następnie zostaną otwarte 2 sklepy outletowe w Wrocław Fashion Outlet oraz Kraków Modliniczka Factory Outlet. W grudniu marka Outhorn pojawi się w City Center w Rzeszowie. Otwarcia to kolejny etap rozwoju spółki OTCF, która jest właścicielem m.in. marki sportowej 4F. 

„Decyzja o otwarciu sklepów własnych OUTHORN, najstarszej marki sportowej w naszym portfolio, została podjęta w oparciu o potrzeby naszych klientów, którzy szukają wielofunkcyjnych produktów do amatorskiego, często sporadycznego uprawiania sportu oraz do wygodnego noszenia na co dzień. Oferta produktowa jest komplementarna do naszej flagowej marki 4F, która skierowana jest raczej do osób uprawiających sport regularnie i w sposób bardziej profesjonalny. Otwieramy 2 salony regularne, w Kielcach i Rzeszowie, a także 2 sklepy outletowe w dużych miastach, to jest we Wrocławiu i Krakowie. Na podstawie analiz pierwszych tygodni ich funkcjonowania podejmować będziemy decyzję o kolejnych otwarciach”, mówi Wojciech Mikulski, członek zarządu spółki OTCF odpowiedzialny za nowe inwestycje.

Otwarcia sklepów Outhorn sygnowane będą nazwiskiem ambasadorki marki, Doroty Gardias. W salonach pojawi się m. in. kolekcja sygnowana jej nazwiskiem Sport Up selected by Dorota Gardias, składająca się z linii treningowej, w tym także odzieży fitness, trekkingowej oraz narciarskiej. Selekcja produktów odbywała się na podstawie 3 przesłanek. Po pierwsze chęci wyróżnienia funkcjonalnego na tle reszty kolekcji. Po drugie utrzymanie w stylu elegancki sport casual, czyli taki, który nadaje się na trening, ale także wyjście na miasto tuż po treningu. I wreszcie po trzecie odzwierciedlenie upodobań i stylu ambasadora marki Doroty Gardias, o czym konsument jest informowany poprzez dołączane do linii produktów specjalnie zaprojektowane przywieszki. Dzięki wymienionym wyróżnikom linia dookreślana jest słowem UP – coś więcej, coś ponad standard.

Otwarciom sklepów towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa Misja Sierra Nevada, której najważniejszym elementem będzie konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą 3 dwuosobowe wycieczki do pięknego regionu Hiszpanii Sierra Nevada, w którym odbyła się także sesja zdjęciowa promująca kolekcję jesień-zima 2017/2018. Do wygrania będą także zestawy i akcesoria narciarskie. Aby wziąć udział w akcji, trzeba będzie kupić produkt marki Ourhorn, zachować paragon oraz zrobić sobie zdjęcie pokazujące przygotowania do misji Sierra Nevada, które następnie umieszczone zostanie w galerii konkursowej na dedykowanej stronie akcji www.misjasierranevada.com

Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-35 lat oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym designie. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi przeznaczonymi do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Obecnie odzież Outhorn można kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski. Marka należy do spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F oraz sklepów multibrandowych 4Faces.

Data publikacji: 12.07.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
Maciej Zień o blaskach i cieniach sukcesu
Dzięki książce „WięZień sukcesu” możemy poznać biografię jednego z najbardziej znanych polskich projektantów mody. W rozmowie z Magdą Mazur Maciej Zień opowiada o… więcej »
Aktualności:
Ekomersy rozdane!
29 listopada br. w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się uroczysta Gala, podczas której wręczono statuetki Ekomersów. Konkurs miał na celu wyłonienie najlepszych firm,… więcej »
Aktualności:
9. Fashion Business Congress: nowe horyzonty e-commerce w modzie
Nowoczesne rozwiązania dla e-handlu w branży fashion, sposoby zwiększenia sprzedaży w internecie i ciekawe case’y e-sklepów marek modowych – to tylko niektóre z… więcej »