Milionowy klient Galerii Neptun

Otwarta cztery miesiące temu Galeria Neptun powitała właśnie milionowego klienta. Jest to największa galeria handlowa w regionie. Wśród jej najemców znajdują się takie marki jak: H&M, EMPIK, Reserved, KFC, czy multiplex Cinema City.

Odwiedzalność Galerii Neptun wciąż rośnie, a stopień komercjalizacji wynosi obecnie 86,5%. Starogardzkie centrum handlowe jest jeszcze bardziej popularne dzięki otwartemu niedawno Cinema City oraz pierwszej w Kociewiu restauracji KFC.

Galeria Neptun powstała na terenach byłej fabryki obuwia Neptun przy skrzyżowaniu ulic Pomorskiej i Jana Pawła II, w centrum Starogardu Gdańskiego. Całkowita powierzchnia galerii wynosi 54 000 mkw., z czego 25 000 mkw. przeznaczone jest pod wynajem. Zasięg inwestycji to około 200 000 osób. Wśród najemców Galerii Neptun znajdują się m.in. Cinema City, H&M, Reserved, Cropp, House, Sinsay, Mohito,, Home&You, Mediaexpert, EMPIK, SMYK, KFC, Paris Optique, Reporter Young, 5.10.15, Moodo, Matras, Carry, CCC, 4F, Martes Sport.

Jest nam niezmiernie miło słyszeć, że już milionowy klient przekroczył próg Galerii Neptun. Jesteśmy przekonani, że nadchodzące otwarcia sklepów nowych marek z branży odzieżowej, obuwniczej oraz lokali gastronomicznych spotkają się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, a Galeria Neptun będzie świętowała kolejne sukcesy – mówi Tomasz Lipiński, Negocjator w dziale powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield.

Deweloperem obiektu jest Galeria Neptun Sp. z o.o. Sp. k. Generalnym wykonawcą jest firma Dekpol Sp. z o.o. Firma Cushman & Wakefield jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu.

Data publikacji: 26.08.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Handel:
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe oraz social media

W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost… więcej »