Modowy Pop Up w finale Mapic Awards

Najważniejsze targi retailowe na świecie Mapic wprowadziły do swojego konkursu na najlepsze sklepy nową kategorię dla pop-upów. Wiąże się to z lawinowo rosnącą popularnością sklepów tymczasowych. 19 listopada poznamy zwycięzcę konkursu Mapic Awards 2015 w kategorii „Najlepszy sklep Pop Up”. Wśród finalistów znalazł się przedstawiciel branży mody – Crewroom Pop-up Store z Wielkiej Brytanii.

Sklep internetowy Crewroom otworzył swój pierwszy sklep tymczasowy w zeszłym roku w Putney Exchange Shopping Centre w Londynie. Oprócz kolekcji sportowej odzieży zaproponował on swoim klientom również szeroki wybór zajęć fitness, z niektórych z nich można było skorzystać nieodpłatnie.

Wprowadzenie marki na ulicę handlową było początkowo jedynie eksperymentem mającym na celu sprawdzenie jak offline’owi klienci będą ją odbierać. W zapowiedzi otwarcia można było przeczytać, że najlepsze rzeczy w życiu często pojawiają się gdzieś nagle i dlatego też Crewroom nie będzie wyjątkiem. Po roku firma może pochwalić się już dwoma działającymi, stałymi sklepami, co pokazuje, że dzięki tymczasowemu butikowi marka bardzo dobrze przyjęła się wśród kupujących.

Przedstawiciele konkursu podkreślili imponującą drogę firmy od eksperymentalnego pop-up’u do permanentnej sprzedaży detalicznej, co pozwoliło jej znaleźć się wśród kandydatów do nagrody obok dużych, znanych detalistów.

Czy moda na pop-upy dotrze wkrótce do Polski? Tego będzie można dowiedzieć się Już 24 listopada na pierwszym w Polsce Pop-up Forum, gdzie eksperci opowiedzą o idei sklepów tymczasowych oraz zdradzą, jak skutecznie je tworzyć i wykorzystywać w strategii marketingowej. Więcej informacji: https://fashionbusiness.pl/pop-up-forum-juz-24-listopada/

 

 

fot.

fot. www.crewroom.co.uk

 

 

 

Data publikacji: 4.11.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Handel:
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe oraz social media

W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »