Znamy laureatów konkursu na najlepsze sklepy stacjonarne Retail Marketing Awards 2017. Wszystkie nagrody trafiły w tym roku do salonów odzieżowych, mimo że konkurs jest skierowany do wszystkich branż. Świadczy to wysokim poziomie handlu w sektorze mody.
26 kwietna 2017 podczas Retail Marketing Forum w Warszawie zostały ogłoszone wyniki konkursu na najlepszy sklep w Polsce – Retail Marketing Awards 2017. W tym roku nagrodę główną zdobył Tatuum w Galerii Mokotów. Statuetkę z rąk Jerzego Osiki, prezesa firmy Promedia organizującej konkurs, odebrali Monika Pietraszczyk, dyrektor działu inwestycji i Michał Antczak, dyrektor marketingu Tatuum (na zdjęciu u góry).
Drugie miejsce zajął Solar w Galerii Krakowskiej – dyplom trafił na ręce Marty Wojnar, menedżera tego salonu (na zdjęciu poniżej).
Trzeci na podium znalazł się sklep Alles przy ulicy Drewnowskiej w Łodzi, który reprezentowała na rozdaniu nagród Beata Wojciechowska, dyrektor ds. kreacji i marketingu (na zdjęciu poniżej).
Z uwagi na wysoki poziom zgłoszeń i niewielkie różnice w punktacji przyznano w tym roku także wyróżnienie. Dostał je salon marki Recman w Outlet Center w Białymstoku. Dyplom odebrał Wojcech Tulwin, marketing & PR director firmy (na zdjęciu poniżej).
Więcej informacji o konkursie na www.retailmarketingforum.com