Już 7 kwietnia, w prestiżowych wnętrzach Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, odbędzie się I edycja wydarzenia pt. „Marka Wspiera Markę” – multibrandowego pokazu mody promującego polską modę i design.
Organizatorami wydarzenia jest Personal Branding Polska i Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego. To pierwsza edycja wydarzenia w Łodzi, kolejne planowane są co pół roku na wiosnę i jesień.
Koncepcja wydarzenia
W pokazie biorą udział wyłącznie polskie marki z branży mody. Łączenie marek, wzajemna wymiana i współpraca to podstawowa idea projektu, dlatego w wydarzeniu biorą udział już dobrze znani projektanci oraz ci, którzy na tą rozpoznawalność dopiero pracują i debiutują w świecie mody. Szczególną uwagę organizatorzy przykładają do wsparcia promocyjnego absolwentów uczelni artystycznych.
Swoje kolekcje zaprezentują: De La Fotta, Klaudia Markiewicz, Simona Nikołajewska, Angelika Józefczyk, Kalina Kocemba, Kamil Hala oraz Maciej Piłat.
Warto podkreślić, iż idea wydarzenia Marka Wspiera Markę, uwzględnia współpracę nie tylko marek modowych, ale także firm z innych sektorów (np. kosmetycznego, spożywczego, motoryzacyjnego).
Więcej informacji dostępnych na oficjalnej stronie wydarzenia: www.markawspieramarke.pl