Nowości: aktywność w dobrym stylu

MW_4F_7

Lekko, przewiewnie, wygodnie. Tak ma się czuć użytkownik nowej kolekcji wiosna/lato 2017 marki 4F. Całość kolekcji jest utrzymana w klasycznych, stonowanych barwach. Dynamika i sportowy charakter marki zostały podkreślone przez mocne akcenty kolorystyczne.

Wiosenno-letnia kolekcja odzieży 4F na sezon 2017 skoncentrowana jest na trzech dyscyplinach: fitnessie, bieganiu i jeździe na rowerze, która pojawia się w ofercie 4F po raz pierwszy. Kolekcja jest mocno sportowa, ale zawiera również wiele propozycji wygodnego ubioru na co dzień.
– Sportowa kolekcja damska to monochromatyczne melanżowe zestawy z kolorystycznymi akcentami żółtego neonu i niebieskiego, czego przykładem są dziewczęce allovery oraz dresowe komplety. Ubrania biegowe to połączeniem mody i sportu, z dominacją dopasowanych kształtów i cięć podkreślających sylwetkę, błyszczących nadruków, a także tkanin opalizujących – wylicza  Marzena Starzec, dyrektor kolekcji 4F. Asortyment fitnessowy to z kolei lata 80. w pastelowej wersji, znajdziemy w nim blokowe zestawienia kolorystyczne, a także zwierzęce nadruki. Ubrania rowerowe z kolei charakteryzują mocno kobiece kroje oraz dopasowane kształty. W kolekcji znajdują się także propozycje dla kobiet w wydaniu „after sport” – to kontrast delikatnych pasteli i spranych, podniszczonych powierzchni. Ubrania inspirowane są ogrodem kwiatów oraz podmiejskimi blokowiskami, dlatego dominują tu melanże denimu i szarości betonu z elementami miedzianego połysku. W kolekcji są także propozycje utrzymane w stylistyce lat 90. w hip-hopowym klimacie, gdzie widoczny jest branding i nadruki.

Kolekcja męska to po pierwsze propozycje inspirowane linearnością, rozchodzeniem się fal i digitalizacją. Kolorystycznie stonowane, idealnie pasujące do intensywnej aktywności fizycznej. Po drugie propozycje mocno nowoczesne, przeznaczone do uprawiania sportu na zewnątrz, gdzie dominują klasyczne, proste wzory. Są również ubrania przeznaczone do fitnessu z kolorystyką moro, o inspiracjach w kamuflażu oraz do aktywności rowerowej z dopasowanymi wzorami w kolorach szarości i czerni oraz niebieskiego i neonowej zieleni. Mężczyźni w nowej kolekcji marki 4F znajdą także kurtki stylizowane na bombery, w których widać wyraźne inspiracje cięć z odzieży motocyklowej. Przewija się kolor czerwony i czarny.  Kolekcję dopełniają ubrania i akcesoria do noszenia po uprawianiu sportu, utrzymane w hip-hopowym klimacie, gdzie widoczny jest duży branding i nadruki.

Wśród dodatków i akcesoriów pojawiają się opaski na włosy z odblaskowymi elementami, dwustronne czapki oraz rękawiczki do biegania oraz jazdy na rowerze. W kolekcji znajdziemy też szeroki wybór plecaków, toreb oraz saszetek typu nerka.

–  Sport wszedł już do mody na stałe, a i moda na stałe zagościła w sporcie. Dziś osoby aktywne nie rezygnują ani z wygody ani z modnego wzornictwa, a zadaniem marek sportowych jest łączyć te dwa elementy. Myślę, że jako marka 4F mamy w tym doświadczenie, bo wiemy że dziś ubiór i akcesoria sportowe stały się już elementami codziennego stylu –  podsumowuje Ranita Sobańska, dyrektor kreatywna marki 4F.

zdjęcia: 4F

Data publikacji: 22.05.2017
Przeczytaj również

Moda:
MODA MĘSKA: Pod papugami – trendy z Panoramy Berlin
Wiosna–lato 2018 powita nas eksplozją kolorów, a klimaty będą mocno urlopowe: printy rodem z południowego Pacyfiku zmieszają się z motywami urbanistycznymi, typowymi dla… więcej »
Aktualności:
Nowa platforma Fashion Snoops
Agencja trendów Fashion Snoops z Nowego Jorku uruchomiła nową, opartą na chmurze platformę FS White Space, która umożliwia projektantom jeszcze szybszy i sprawniejszy… więcej »
Moda:
H&M rozpoczyna współpracę z Erdem
Wczoraj H&M ujawniło z kim współpracuje nad swoją nową limitowaną kolekcją. Londyński Erdem, którego założycielem jest Erdem Moralioglu, to marka znana i uwielbiana… więcej »