Omnichannel Customer Experience tematem przewodnim 12. Retail Marketing Forum

Dwunasta edycja Retail Marketing Forum, corocznego wydarzenia poświęconego marketingowi wspierającemu sprzedaż detaliczną, odbędzie się 5 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Na uczestników czeka bogaty program wykładów poświęconych budowaniu pozytywnego, unikalnego i spójnego doświadczenia konsumenckiego w sprzedaży wielokanałowej.

Dlaczego tematem przewodnim 12. edycji Retail Marketing Forum wybrano omnichannel customer experience? „Klienci wymagają dziś od zakupów czegoś więcej niż tylko właściwego produktu w odpowiedniej cenie. Oczekują od sklepu, zarówno stacjonarnego, internetowego, jak i tymczasowego (tzw. pop-up store), że dostarczy im doświadczeń zakupowych (customer experience), które będą nie tylko pozytywne i wyjątkowe, ale też spójne we wszystkich kanałach sprzedaży (omnichannel), dlatego na konferencji będziemy rozmawiać o omnichannel customer experience” – tłumaczy Jerzy Osika, prezes firmy Promedia, organizującej to wydarzenie. „Ważne też jest, by najwyższa jakość doświadczenia towarzyszyła klientowi w czasie całego procesu zakupu, od pierwszego kontaktu po finalizację sprzedaży, dlatego jako wykładowców zaprosiliśmy ekspertów z różnych, uzupełniających się dziedzin, począwszy od e-marketingu po systemy płatności” – dodaje Jerzy Osika.

Z udziału w konferencji skorzystają najbardziej przedstawiciele sieci detalicznych, centrów handlowych, sklepów stacjonarnych, tymczasowych i internetowych. Głównym powodem uczestnictwa są zawsze interesujące, merytoryczne wykłady, możliwość skorzystania z indywidualnych porad ekspertów na stoiskach informacyjnych, jak też wzajemna wymiana informacji i możliwość nawiązywania cennych relacji biznesowych.

Jednym z celów Retail Marketing Forum jest promocja najlepszych praktyk w handlu, dlatego też i najbliższa edycja wydarzenia będzie okazją do poznania zwycięzców konkursu na najlepsze sklepy w Polsce – Retail Marketing Awards. W konkursie może wziąć udział każdy sklep stacjonarny działający na terenie Polski – wystarczy, że do końca lipca wypełni i prześle do organizatorów konferencji formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.retailmarketingforum.com w zakładce Konkurs. Jurorzy będą oceniać m.in. visual merchandising sklepu, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych i poziom obsługi klienta. Wśród dotychczasowych laureatów konkursu znalazły się takie sklepy, jak: Tatuum, Wittchen, Mohito, Reebok, Answear.com, Solar, Alles, Yes, Intersport, Molton, Camel Active, Henri Lloyd, Recman, Loft37, VIP Collection, McArthur, Ochnik, Heritage Shop & Wine, Sono Idoni i Lancerto.

Aby móc uczestniczyć w Retail Marketing Forum wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej: http://retailmarketingforum.com/. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Data publikacji: 10.07.2019
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »