One Star Pop-Up

Firma Converse w ramach kampanii Rated One Star zaprosiła wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego sklepu pop-up 24 marca w Mr. Pancake w Warszawie. 

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, której bohaterami są światowe postaci ze świata muzyki, mody streetowej i kultury skate oraz lokalni influencerzy z całego świata. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” oznacza świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością – dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.

24 marca w warszawskim Mr. Pancake powstał sklep tymczasowy firmy. Za design lokalu odpowiadał m.in grafik Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star. Włodi przejął również kontrolę nad customizacją koszulek i razem z gośćmi kreował unikalne wzory z naprasowanek. W niecodziennej roli można też było spotkać stylistkę Ewelinę Gralak, która podczas eventu postanowiła wcielić się w rolę DJ-a. Raper Young Igi podpisywał swoje płyty, a skater Marcin Grzenia zachęcał do jazdy na desce. Nie zabrakło też nowości produktowych od Converse. Tylko w tym dniu, przedpremierowo można było kupić pastelowe wydanie One Star Premium Suede. Sneakersy w wiosennych kolorach komponowały się ze specjalnie na ten dzień zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake.

Kolekcja One Star Premium Suede jest dostępna w wersji niskiej w pastelowych kolorach „cotton candy” w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Galerii Krakowskiej, w Trójmieście  w Galerii Bałtyckiej oraz we Wrocławiu we Wroclavii.

Data publikacji: 10.04.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »