One Star Pop-Up

Bez tytułu

Firma Converse w ramach kampanii Rated One Star zaprosiła wszystkich miłośników sneakersów i kultury streetowej do odwiedzenia jednodniowego sklepu pop-up 24 marca w Mr. Pancake w Warszawie. 

Rated One Star to globalna kampania marki Converse, której bohaterami są światowe postaci ze świata muzyki, mody streetowej i kultury skate oraz lokalni influencerzy z całego świata. Rated One Star, czyli „jedna gwiazdka” w przeciwieństwie do „pięciu gwiazdek” oznacza świadome przeciwstawianie się konwencjom, połączone z nieprzewidywalnością – dla takich właśnie ludzi powstała linia One Star.

24 marca w warszawskim Mr. Pancake powstał sklep tymczasowy firmy. Za design lokalu odpowiadał m.in grafik Włodi Włodarczyk – jeden z bohaterów kampanii Rated One Star. Włodi przejął również kontrolę nad customizacją koszulek i razem z gośćmi kreował unikalne wzory z naprasowanek. W niecodziennej roli można też było spotkać stylistkę Ewelinę Gralak, która podczas eventu postanowiła wcielić się w rolę DJ-a. Raper Young Igi podpisywał swoje płyty, a skater Marcin Grzenia zachęcał do jazdy na desce. Nie zabrakło też nowości produktowych od Converse. Tylko w tym dniu, przedpremierowo można było kupić pastelowe wydanie One Star Premium Suede. Sneakersy w wiosennych kolorach komponowały się ze specjalnie na ten dzień zaaranżowaną przestrzenią Mr. Pancake.

Kolekcja One Star Premium Suede jest dostępna w wersji niskiej w pastelowych kolorach „cotton candy” w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Galerii Krakowskiej, w Trójmieście  w Galerii Bałtyckiej oraz we Wrocławiu we Wroclavii.

Data publikacji: 10.04.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Organizacje branżowe nie zgadzają się z Ustawą 2.0
PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego oraz Zespół Trójstronny ds. Przemysłu Lekkiego wystosowały pismo do wicepremiera i ministra nauki Jarosława… więcej »
Aktualności:
Viamoda upgrade 2018
27 czerwca w warszawskim Och Teatrze można było obejrzeć praktyczne umiejętności studentów finalizujących naukę projektowania mody w Viamodzie. Podczas gali dyplomowej… więcej »
Aktualności:
W Warszawie powstanie centrum pop-upowe
Jesienią przy ulicy Chmielnej ma ruszyć trzypoziomowy obiekt o nazwie Implant składający się z 272 kontenerów, które posłużą m.in. jako lokale pod pop-up store’y,… więcej »