Paprocki&Brzozowski w MODO

Do grona projektanckich marek MODO dołączył słynny duet Paprocki&Brzozowski. W butiku o powierzchni ponad 50 mkw zaprezentuje on kolekcję linii Plants.

Duet Paprocki&Brzozowski, jak dotąd znany z kreacji wieczorowych, niespełna pór roku temu zaprezentował zupełnie nową linię Plants, która od jesieni 2015 będzie sprzedawana w Centrum MODO. To pierwszy butik projektantów, który w ofercie będzie miał tylko nową linię. Plants to kolekcja dostępna cenowo dla szerszego grona miłośników mody, zawiera zarówno propozycje ubrań codziennych, jak i stroje wieczorowe. Projektanci w pierwszej edycji linii skoncentrowali się na komforcie noszenia – przeważają tkaniny naturalne, choć są też ekofutra. Inspiracją do jej powstania była ekspresjonistyczna sztuka prosto z pracowni Jacksona Pollocka. Widać ją w printach, fantazyjnych cięciach i nietypowych połączeniach faktur. Kolory Plants w najbliższym sezonie to biel i czerń, z elementami szarości również w metalicznym odcieniu. Projektanci olbrzymią uwagę poświęcają też detalom.

Butik duetu Paprocki&Brzozowski pojawi się w strefie Art Fashion, w której znajdą się również sklepy takich projektantów jak Teresa Rosati, Natasha Pavluchenko, Łukasz Jemioł, Ewa Ciepielewska, BezAle, Joanna Kruczek. W tej strefie powstanie również przestrzeń dla młodych projektantów – POP UP STORY. Na ponad 300 mkw swoje kolekcje zaprezentują m.in. finaliści Projektu Runway: Jacob, Lilliana Pryma, oraz Edyta Pietrzyk, Aga Guz, Anna Feledyk, Gosia Strojek, Pola Rudnicki, Szpila Clothing.

MODO Domy Mody powstaje przy ul. Łopuszańskiej 22 w Warszawie. Nowy obiekt zajmie 28 tys. m2, z czego 16 tys. m2 to powierzchnia najmu. Znajdzie w nim 350 butików. Przestrzeń centrum MODO została podzielona na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu, Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna, każda z nich skierowana do konkretnego segmentu rynku. Strefy te nie będą odcięte od siebie, lecz mają się przenikać tworząc jedną całość. Jak dotąd skomercjalizowano już 80% powierzchni centrum. Otwarcie planowane jest na październik 2015.

Generalnym wykonawcą MODO jest firma BUDNER SA, która realizuje zadanie wg projektu Pracowni APA Wojciechowski. Inwestorem jest Devin Investmens Sp. z o.o., za komercjalizację odpowiada inwestor wraz z DTZ Polska, finansujący Alior Bank S.A. Wartość inwestycji to 150 mln zł.

Data publikacji: 26.08.2015
Przeczytaj również

Handel:
Trendy w e-commerce 2024: sztuczna inteligencja, portfele cyfrowe oraz social media

W okresie przedświątecznym w 2023 r. odnotowano najwyższą średnią stopę rabatów od 2020 r. Innym zauważalnym trendem jest wyraźny wzrost… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Aktualności:
Premiera aplikacji mobilnej Mohito. LPP stawia na m-commerce

W połowie listopada LPP uruchomiło nową aplikację mobilną, tym razem dla marki Mohito. Podobnie jak jej poprzedniczki w Reserved i Sinsay,… więcej »