Paprocki&Brzozowski z seksowną kampanią

Kampania wiosenno-letniej kolekcji Paprocki&Brzozowski autorstwa Zuzy Krajewskiej stawia na erotykę. Zmysłowym zdjęciom towarzyszy klimatyczny film Kajetana Plisa.
– Hasłem wywoławczym najnowszej kolekcji jest SEX. Słowo SEX ma wiele znaczeń i jeszcze więcej skojarzeń. To słowo wytrych, które otwiera wyobraźnie i nie tylko. Podobną moc chcieliśmy nadać naszej najnowszej kolekcji. Fasony, który dodają pewności siebie, to takie w których kobieta czuje się atrakcyjna. W czasach minimalizmu i postępującej maskulinizacji mody damskiej zapragnęliśmy podkreślić wszystko to, co najbardziej kobiece – mówi Marcin Paprocki.

W najnowszej kolekcji duetu pojawiły się zmysłowe koronki, architektoniczne falbany, sukienki  z głębokimi dekoltami i kroje podkreślające talię. Miks klasyki i nowoczesności. Klasyczne fasony przełamuje nowoczesna asymetria i ostra kolorystyka – oprócz czerni, bieli pojawił się soczysty żółty.

– Zależy nam na tym, aby kobieta czuła się kobietą, aby była sensualna ale jednocześnie romantyczna. Takie skrajności lubimy najbardziej. Kontrasty! Wyrazistość i niedopowiedzenie. Nie chcemy przebierać kobiet w wyimaginowane postaci, chcemy podkreślać ich atrybuty i dodawać pewności siebie. Ubrania są dla kobiet, nie odwrotnie – dodaje Mariusz Brzozowski.

– W kolekcji wykorzystaliśmy delikatne i giupirowe koronki, płynące jedwabie, szlachetne żorżety, cienką wełnę oraz połyskujące żakardy. Uwielbiamy żonglerkę kontrastami – mat versus połysk,  mocne cięcia versus kobiece falbany, klasyka versus asymetria – podsumowują projektanci.

3 kampania SEX logo 4 kampania SEX logo 6 kampnia SEX logo 7 kampania SEX logo
zdjęcia: Zuza Krajewska/ LAF
modelka: Maddie/ Model Plus
stylizacja: Michał Kuś
make up: Wilson/Warsaw Creatives
hair: Michał Bielecki/Warsaw Creatives
produkcja: paprocki&brzozowski

Data publikacji: 19.05.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »

Handel:
Kluczowa rola personalizacji zamówień - przyszłość mody online

Rola wdrożenia personalizacji w e-commerce stała się nieodłącznym elementem sukcesu e-sklepów, w szczególności z branży fashion. Ta… więcej »