Pierwsza edycja Project Fashion

fot. Wacław Szacyło

8 kwietnia 2017 r. Ośrodek Działań Artystycznych Firlej we Wrocławiu stał się siedzibą mody – zorganizowano w nim warsztaty i wykłady związane z branżą fashion, które wieczorem zostały zwieńczone ekskluzywnym, zamkniętym pokazem mody. Organizatorem wydarzenia była Agencja Spot Management.

Project Fashion to jednodniowy event, który został stworzony w celu popularyzacji mody wśród mieszkańców Wrocławia – miał wypełnić lukę, jaka istnieje w tym obszarze na terenie Dolnego Śląska. Poza eleganckim, zamkniętym pokazem mody adresowanym do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, Project Fashion to również warsztaty oraz konferencje dotyczące rynku modowego.

O godzinie 10.00 rozpoczął się specjalny, godzinny warsztat z marką kosmetyczną Bell HypoAllergenic, w którym uczestniczyły wszystkie zapisane osoby. Tematem przewodnim były trendy w makijażu na wiosnę 2017. Kiedy ten dodatkowy warsztat dobiegł końca, uczestniczki udały się do swoich docelowych grup, którymi były:
– warsztaty z fotografii mody (prowadzący: Wojciech Nowak);
– warsztaty z szycia (prowadząca: Magdalena Karczewska);
– warsztaty ze stylizacji sylwetki (prowadząca: Joanna Karpińska);
– warsztaty z ilustracji mody (prowadząca: Anna Piotrowicz; przybory dla uczestników zapewnił sklep plastyczny i papierniczy Storm).

Ćwiczenia odbyły się w dwóch blokach (rozłożonych po 75 minut), a dla chętnych uczestników warsztatów zorganizowano trzy wykłady powiązane z branżą beatuy i fashion, które rozpoczęły się po godzinie 14.30.
Tematami były:
– Bell HypoAllergenic – Makijaż do sesji zdjęciowej (by Narolsky Make up);
– Jakie zabiegi reklamowe w social mediach aktywują pokolenie Z? (w odniesieniu do modowych marek; prowadząca: Martyna Groll);
– Prognozowanie trendów (prowadząca: mgr Alicja Kusak).

O godzinie 20.00 rozpoczął się pokaz, podczas którego zostały pokazane projekty marki Gerry Weber, projekty Kamila Hali oraz projekty Tary Trunk. Na wybiegu zostało zaprezentowanych ponad 30 kreacji, w których pokazały się modelki z wrocławskiej agencji SPOT Management. Wydarzenie poprowadziła właścicielka agencji – Joanna Głowacka.

Data publikacji: 14.04.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »