Od 10 do 12 lutego w Paryżu odbędzie się sześć imprez targowych dla producentów odzieży. W ich ramach będzie można zapoznać się z ofertą dostawców przędz, tkanin, skór, dodatków, technologii oraz projektów nadruków.
Paryskie targi tekstylne Première Vision (10-12.02.2015 r.) nie zmienią struktury imprezy – gości lutowej edycji w dalszym ciągu powita sześć sektorów – ale zmienią ich nazwy na bardziej dumne i jednolicie angielskie. „Expofil” z przędzą i włóczką zostanie przemianowane na „Première Vision Yarns”, tkaniny kreatywne znajdą się w „Première Vision Fabrics”, szyld „Cuir à Paris” nad bramą do sektora skór i futer będzie brzmiał „Première Vision Leather”, „Indygo” dla deseni i nadruków zmieni się w „Première Vision Designs”. Zamiast „Modamont” dodatki i komponenty krawieckie otrzymają etykietkę „Première Vision Accessories”, a „ZOOM”, będący dotychczas schronieniem dla procesów produkcyjnych, zniknie na korzyść „Première Vision Manufacturing”.
Atrakcyjności na paryskiej giełdzie właściwie nie brakowało. Jej organizatorzy są jednak zdania, że dzięki skonsolidowanej strategii komunikacyjnej popularność i globalny rozmach Première Vision jeszcze się zwiększy. Wirtualnie też będzie bardziej na czasie: w listopadzie pojawiła się nowa strona internetowa.