Premium przybiera na wadze

premium

Berlińskie targi mody Premium przejmują kolejne mniejsze imprezy branżowe odbywające się w stolicy Niemiec. Od następnej edycji (17-19.01.2017) w portfolio grupy znajdzie się giełda Show & Order.

Berlińska arena mody ma najwyraźniej wysokie aspiracje: regularne zawirowania i doniesienia o kupnie, sprzedaży czy fuzji rozmaitych targów gwarantują niemieckiej stolicy prominentne miejsca w branżowych mediach. Po przejęciu przez Premium targów streetwear’owych Bright, w październiku przyszła kolej na Show & Order. Założycielka tej imprezy, Verena Malta, nie pożegna się jednak ze swoją giełdą, a ta nie zmieni lokalizacji, zostając wierna dotychczasowemu położeniu dokładnie w połowie drogi między wystawą Premium a Seek i Bright. „Kraftwerk”, pięknie odrestaurowany fabryczny budynek, służący kiedyś za elektrownię już nie dostarcza ciepła centralnemu Berlinowi, ale za to niezliczoną ilość modowych inspiracji. – Branża mody podlega coraz szybszym zmianom. Tylko jeśli będziemy w ruchu, możemy na dłuższą metę odnieść sukces – wyjaśnia szefowa Show & Order. – Z tego powodu aktywnie szukałam kontaktu z Premium Group. Jestem bowiem przekonana, że możemy wykorzystać synergie, aby również w przyszłości zaoferować handlowi stabilną i ulepszoną platformę targów.

Celem tej fuzji jest według Vereny Malty obsługa marek z sektora cenowego położonego dokładnie między portfolio Panoramy a Premium. W obliczu dynamicznego rozwoju Panoramy schronienie pod opiekuńczymi skrzydłami Premium to z całą pewnością strategicznie mądre posunięcie. Show & Order uzupełni paletę modowych imprez grupy Premium, a ta dopasuje koncept nowo nabytej giełdy do zmieniających się wymagań rynku. Portfolio mody i dodatków zostanie w przyszłości poszerzone o damskie kolekcje obuwia. Nacisk leży na inspirującej kombinacji marek ze średniego przedziału cenowego. – Dzięki połączeniu kompetencji i doświadczenia oraz rozbudowaniu międzynarodowej siatki kontaktów chcemy zasilić rynek i dać handlowi to, czego aktualnie na rynku brakuje: platformy starannie dobranych marek, która globalne trendy przetłumaczy na język kobiecych konfekcji. Wielu kupców szuka cenowo umiarkowanych, ale indywidualnych marek, które różnią się od masy konkurentów i są atrakcyjne dla konsumenta. W czasach selfie i mediów społecznościowych coraz ważniejsze staje się zaspokojenie dążenia do indywidualności – wyjaśnia Anita Tillmann, managing partner grupy Premium i dodaje: – Znam Verenę Maltę już bardzo długo i cieszę się na naszą współpracę.

Dzięki przejęciu Show & Order grupa Premium ma teraz cztery uzupełniające się koncepty targów i trzy atrakcyjne lokacje w centrum Berlina. W styczniu na jej ekspozycjach o powierzchni całkowitej 51 tys. mkw. wystąpi 1,8 tys. marek, z tego 80 proc. zagranicznych.

Kinga Rybińska

Data publikacji: 8.12.2016
Przeczytaj również

Targi:
Nowe targi branży tekstylnej Fashion for Kids za nami
Początek lata w Kielcach rozpoczął się pod znakiem mody. Wystawcy i zwiedzający z kraju i ze świata, mnóstwo nowości od producentów, prezentacje kolekcji topowych marek… więcej »
Marketing:
Nowoczesny marketing wystawienniczy
Targi zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek dotąd. Co zrobić, by dostosować swoje działania wystawiennicze do zmieniających się coraz szybciej oczekiwań klientów?… więcej »
Targi:
Targi ReDI. Efektywnie i merytorycznie
Właśnie zakończyła się kolejna edycja Targów ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment. Organizatorem piątego już spotkania decydentów polskiego i europejskiego sektora… więcej »