Premium przybiera na wadze

premium

Berlińskie targi mody Premium przejmują kolejne mniejsze imprezy branżowe odbywające się w stolicy Niemiec. Od następnej edycji (17-19.01.2017) w portfolio grupy znajdzie się giełda Show & Order.

Berlińska arena mody ma najwyraźniej wysokie aspiracje: regularne zawirowania i doniesienia o kupnie, sprzedaży czy fuzji rozmaitych targów gwarantują niemieckiej stolicy prominentne miejsca w branżowych mediach. Po przejęciu przez Premium targów streetwear’owych Bright, w październiku przyszła kolej na Show & Order. Założycielka tej imprezy, Verena Malta, nie pożegna się jednak ze swoją giełdą, a ta nie zmieni lokalizacji, zostając wierna dotychczasowemu położeniu dokładnie w połowie drogi między wystawą Premium a Seek i Bright. „Kraftwerk”, pięknie odrestaurowany fabryczny budynek, służący kiedyś za elektrownię już nie dostarcza ciepła centralnemu Berlinowi, ale za to niezliczoną ilość modowych inspiracji. – Branża mody podlega coraz szybszym zmianom. Tylko jeśli będziemy w ruchu, możemy na dłuższą metę odnieść sukces – wyjaśnia szefowa Show & Order. – Z tego powodu aktywnie szukałam kontaktu z Premium Group. Jestem bowiem przekonana, że możemy wykorzystać synergie, aby również w przyszłości zaoferować handlowi stabilną i ulepszoną platformę targów.

Celem tej fuzji jest według Vereny Malty obsługa marek z sektora cenowego położonego dokładnie między portfolio Panoramy a Premium. W obliczu dynamicznego rozwoju Panoramy schronienie pod opiekuńczymi skrzydłami Premium to z całą pewnością strategicznie mądre posunięcie. Show & Order uzupełni paletę modowych imprez grupy Premium, a ta dopasuje koncept nowo nabytej giełdy do zmieniających się wymagań rynku. Portfolio mody i dodatków zostanie w przyszłości poszerzone o damskie kolekcje obuwia. Nacisk leży na inspirującej kombinacji marek ze średniego przedziału cenowego. – Dzięki połączeniu kompetencji i doświadczenia oraz rozbudowaniu międzynarodowej siatki kontaktów chcemy zasilić rynek i dać handlowi to, czego aktualnie na rynku brakuje: platformy starannie dobranych marek, która globalne trendy przetłumaczy na język kobiecych konfekcji. Wielu kupców szuka cenowo umiarkowanych, ale indywidualnych marek, które różnią się od masy konkurentów i są atrakcyjne dla konsumenta. W czasach selfie i mediów społecznościowych coraz ważniejsze staje się zaspokojenie dążenia do indywidualności – wyjaśnia Anita Tillmann, managing partner grupy Premium i dodaje: – Znam Verenę Maltę już bardzo długo i cieszę się na naszą współpracę.

Dzięki przejęciu Show & Order grupa Premium ma teraz cztery uzupełniające się koncepty targów i trzy atrakcyjne lokacje w centrum Berlina. W styczniu na jej ekspozycjach o powierzchni całkowitej 51 tys. mkw. wystąpi 1,8 tys. marek, z tego 80 proc. zagranicznych.

Kinga Rybińska

Data publikacji: 8.12.2016
Przeczytaj również

Targi:
Nowoczesna Szwalnia 2018
28-29 września 2017 roku na terenie Centrum Promocji Mody w Łodzi odbędzie się 14 edycja imprezy seminaryjno-wystawienniczej Szwalnia 2018 Tylko dla Profesjonalistów. W… więcej »
Moda:
MODA MĘSKA: Pod papugami – trendy z Panoramy Berlin
Wiosna–lato 2018 powita nas eksplozją kolorów, a klimaty będą mocno urlopowe: printy rodem z południowego Pacyfiku zmieszają się z motywami urbanistycznymi, typowymi dla… więcej »
Targi:
Moda to emocje
Międzynarodowe targi mody Styl i Kabo są organizowane w Brnie dwa razy w roku już od 25 lat. Z okazji 50. edycji, która będzie miała miejsce w dniach od 19 do 21 sierpnia… więcej »