Puccini i La Halle wśród „gości” konferencji Comarch Retail 2019

comarch-retail-fashionbusiness-pl

Już za kilka dni (13 czerwca) odbędzie się trzecia edycja jedynej konferencji w Polsce dla branży handlu detalicznego, której program skupia się wokół trendów i nowych technologii do obsługi retail. Co roku specjaliści z Comarch oraz przedstawiciele firm handlowych pokazują jak systemy informatyczne ERP wspierają rozwój biznesu. W tegorocznej konferencji szczególnie ciekawie zapowiadają się dwie prezentacje. o wdrożeniach systemów do obsługi retailu. Pierwsza dotyczyć będzie jednej z największych sieci fashion we Francji – La Halle, a druga – polskiej marki Puccini.

Podczas Comarch Retail 2019 zostaną zaprezentowane studia przypadków skutecznego zarządzania sprzedażą w sieciach sklepów na konkretnych przykładach. W agendzie znalazła się prezentacja wdrożenia systemu informatycznego do obsługi retail w jednej z największych sieci fashion we Francji – La Halle. Równie interesująco zapowiada się wystąpienie, które dotyczyć będzie marki Puccini – polskiego producenta bagażu podróżnego, torebek damskich oraz galanterii skórzanej. W kolejnych wystąpieniach specjaliści z firmy Comarch podpowiedzą jak budować lojalność wśród klientów oraz zaprezentują mobilne rozwiązania informatyczne do wsparcia sprzedaży, a także systemy do obsługi e-commerce. W dalszej części uczestnicy konferencji dowiedzą się jak istotną rolę w branży retail odgrywa wielokanałowość i omnichannel.

– Branża retail jest dla nas bardzo ważnym rynkiem docelowym i kładziemy duży nacisk na rozwój oferty dla firm handlu detalicznego. Dostarczamy kompleksowe systemy informatyczne, które są w stanie zarządzać całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów zachodzących w sklepach stacjonarnych, przez procesy zachodzące w sklepie internetowym, a na przepływie dokumentów w całej sieci handlowej kończąc. Podczas nadchodzącej konferencji pokażemy, jak przy użyciu rozwiązań Comarch Retail, mogą Państwo dopasować firmę do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi – mówi Witold Podgórski, product manager systemów Comarch Retail.

 „Comarch Retail 2019” to wydarzenie dla osób zarządzających siecią retail, dyrektorów operacyjnych, sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport, a także specjalistów ds. handlu internetowego.

Konferencja odbędzie się 13 czerwca w Multikinie w galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Udział jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2019.comarch.pl/ .

Data publikacji: 10.06.2019
Przeczytaj również

Szkolenia i konferencje:
Golden Marketing Conference
23 i 24 września 2019 roku w Warszawie na terenie centrum konferencyjnego Adgar Plaza odbędzie się Golden Marketing Conference. Oprócz ciekawych i pouczających prelekcji jest… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Omnichannel Customer Experience tematem przewodnim 12. Retail Marketing Forum
Dwunasta edycja Retail Marketing Forum, corocznego wydarzenia poświęconego marketingowi wspierającemu sprzedaż detaliczną, odbędzie się 5 września w Centrum Praskim… więcej »
Szkolenia i konferencje:
Handel w Polsce – kto dziś wygrywa bitwę o jutro?
Pierwsza edycja Forum Retail Challenge Poland 2020 to odpowiedź na wyzwania jakie stoją przed branżą handlową w najbliższych latach. Z udziałem kilkudziesięciu… więcej »