W tym roku na podium konkursu Retail Marketing Awards znalazło się aż pięć sklepów, w dodatku wszystkie z branży mody. Oceniano m.in. visual merchandising, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, programy lojalnościowe i poziom obsługi klienta.
10 kwietnia w Warszawie, podczas Retail Marketing Forum, ogłoszono wyniki konkursu na najlepsze sklepy stacjonarne Retail Marketing Awards. Zwycięzcą tegorocznej edycji został salon Lancerto w Galerii Rzeszów. Drugie miejsce ex aequo zajęły sklepy Reserved w Złotych Tarasach, New Balance w Sadyba Best Mall oraz Recman w Galerii Sfera. Jako trzeci na podium znalazł się salon Kazar w Arkadii. Laureaci zostali dodatkowo nagrodzeni voucherami reklamowymi o wartości 10 tys. zł (I miejsce), 7 tys. zł (II miejsca) i 5 tys. zł (III miejsce) przez Partnera Głównego Konkursu , firmę IMS.
W jury Retail Marketing Awards zasiadali: Ewa Fijałkowska, redaktor prowadząca „Fashionbusiness.pl”, Darek Gocławski, właściciel firmy A+D Retail Store Design, Monika Harłacz, właścicielka firmy mhshowroom, wykładowca visual merchandisingu w Szkole Artystycznego Projektowania Ubioru, i Eliza Mrowińska-Zalas, redaktor naczelna magazynu „Galerie Handlowe”. Jurorzy oceniali m.in. visual merchandising, korzystanie z nowoczesnych narzędzi marketingowych, programy lojalnościowe i poziom obsługi klienta.
Kolejna edycja onkursu na najlepsze sklepy stacjonarne Retail Marketing Awards planowana jest za rok. Zainteresowanych udziałem zapraszamy do śledzenia strony: www.retailmarketingforum.com oraz fanpage’a: www.facebook.com/RetailMarketingForum/.