Ścieg nie ma narodowości

Stitch has no nationality – to motyw przewodni targowej prezentacji firmy Strima w czasie Texprocess 2017. Narodowości, kolory, gusty i całe ich zróżnicowanie – to esencja branży mody i designu, które firma od lat wspiera swoją techniką.

– Cieszmy się różnicami, korzystajmy z przywileju bycia częścią branży, która raduje się pięknem różnorodności. Nie pozwólmy, by ograniczenia i smutne ortodoksyjne zacofanie wtargnęły do naszych nowoczesnych, tekstylnych serc. – mówi Paweł Broński, prezes zarządu Strima. – Najważniejsze wartości nie mają narodowości. Miłość, przyjaźń, pokój, kompromis, a nawet pieniądze jej nie mają. Lepiej, by tak zostało, dla dobra nas wszystkich.

Akcję wesprzeć można publikując na swoim profilu FB lub Instagram zdjęcie z tagiem #StitchHasNoNationality lub przesłać je na adres marketing@strima.com.

Stoisko firmy Strima znaleźć będzie można w hali 5.0 / C10 w czasie targów Texprocess we Frankfurcie nad Menem, 9-12 maja 2017.

Data publikacji: 4.05.2017
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »