Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym

20.09.2018 w Łodzi, w klimatycznych wnętrzach hotelu „Stare Kino”, odbędzie się szkolenie pt. „Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym”.

Szkolenie „Skuteczny przedstawiciel handlowy na spotkaniu sprzedażowym” to propozycja nie tylko dla przedstawicieli handlowych, ale również dla osób zarządzających sprzedażą oraz wszystkich, którzy kontaktują się z klientami firmy.

O najważniejszych kwestiach, dotyczących maksymalizacji efektów spotkań sprzedażowych przedstawicieli handlowych z klientami biznesowymi firmy, opowie ekspert ds. sprzedaży, marketingu i zarządzania – Jerzy Osika. Podzieli się on z uczestnikami swoją szeroką wiedzą na temat m.in.:

  • profesjonalnego przygotowania do sprzedaży,
  • budowania efektu pierwszego dobrego wrażenia,
  • efektywnej diagnozy potrzeb,
  • prezentacji produktów, która zachęca do zakupu,
  • skutecznej finalizacji sprzedaży
  • oraz umiejętnego radzenia sobie z obiekcjami klientów.

Szkolenie odbędzie się 20.09.2018 w Łodzi, przy ul. Piotrkowskiej 120, w klimatycznych wnętrzach hotelu „Stare Kino”, w Sali Braci Lumière. Hotel „Stare Kino” to zwycięzca konkursu Interior Design Awards na najlepsze aranżacje wnętrz hotelowych.

Więcej informacji o szkoleniu oraz dane dotyczące rejestracji można znaleźć pod poniższym linkiem: INFO

Data publikacji: 11.09.2018
Przeczytaj również

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Szkolenia i konferencje:
Poland & CEE Retail Summit 2024: Łącząc serca i umysły w handlu detalicznym 9-10 kwietnia 2024

Organizowana przez European Conferences United, 15. edycja Poland & CEE Retail Summit 2024, zaplanowana na 9-10 kwietnia w DoubleTree by… więcej »

Szkolenia i konferencje:
IV Forum Loyalty Planet 360  zaprasza 17-18 kwietnia 2024 r.

Zastąpienie lojalności transakcyjnej budowaniem hiperpersonalnego kontaktu marki z klientem, wieloaspektowe wzmacnianie zaufania klientów wobec… więcej »