Solar z nowym logo

Od kilku sezonów Solar konsekwentnie zmienia swoje oblicze. Zwieńczeniem działań wizerunkowych jest wprowadzenie nowego logotypu.

Nowy logotyp jest zwieńczeniem kilkuletniego procesu, który zmierzał do odświeżenia wizerunku Solar. – Od kilku sezonów budujemy komunikację na międzynarodowym poziomie. Nowa identyfikacja wizualna staje się doskonała podstawą do dalszych działań na rynku mody. W ten symboliczny sposób otwieramy się na nowych odbiorców – mówi Aleksandra Danel, wiceprezes zarządu Solar Company SA.
Nowy znak firmowy marki składa się z dwóch uzupełniających się części. – Klasyczny logotyp koresponduje z eleganckim i kobiecym sygnetem. W nowej identyfikacji zachowaliśmy ponadczasową czerń i biel, z przewagą tej drugiej, przez co całość wyróżnia się subtelnym charakterem i świeżością designu – podkreśla Aleksandra Danel. – Różnorodna identyfikacja jest dostosowana do potrzeb dzisiejszego rynku komunikacji. Dzięki temu możemy się nią posługiwać w kampaniach reklamowych oraz naszych mediach: portalu lifestyle’owym i drukowanym magazynie, a także w projektach wideo realizowanych z niezależnymi twórcami – wyjaśnia Aleksandra Danel.
Zmieniona identyfikacja wizualna pojawi się w kolekcjach Solar z początkiem sezonu F/W 2015/16 i obejmie wszystkie elementy brandingowe, takie jak metki, tagi, torby i pudełka. W przyszłości zmienić się ma także wnętrze sklepów marki. Rebranding marki jest efektem współpracy Solar z agencją kreatywną Futu.

solar_logotyp_czarny solar_sygnet_czarny

Zmiany w komunikacji i wizerunku Solar miały swój początek w sezonie F/W 2013/14, kiedy to kampania była współtworzona z Lidią Popiel. Polska fotografka była również autorką sesji w kolejnym, wiosenno-letnim sezonie. Od tego momentu do współpracy z marką są zapraszani uznani fotografowie i modelki. Kampanię F/W 2014/15 przygotowano wraz z międzynarodowej sławy fotografem René Habermacherem, przed którego obiektywem stanęły Charlotte Tomaszewska i Patrycja Gardygajło. W najnowszym sezonie Solar stawia na polską branżę kreatywną. Kampanię F/W 2015/16 zrealizowano we współpracy z fotografem Adamem Plucińskim z agencji Move, stylistką Zuzanną Kuczyńską z Laf oraz makijażystą Wilsonem i stylistą fryzur Michałem Bielckim z Warsaw Creatives. Twarzą kampanii została Ola Rudnicka, jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich modelek.
Solar od 1989 roku tworzy klasyczne projekty korespondujące z aktualnymi trendami w modzie. Wszystkie kolekcje powstają w Poznaniu, gdzie od samego początku mieści się siedziba firmy.

Data publikacji: 19.06.2015
Przeczytaj również

Aktualności:
60 proc. Polaków kupuje online częściej niż w poprzednich latach [raport]

Od wielu lat zakupy online cieszą się niesłabnącą popularnością. Mniejszy wysiłek, wygoda, elastyczność i brak konieczności wychodzenia… więcej »

Aktualności:
Ruszyła rejestracja na Cross-Border E-commerce! Dowiedz się, jak zwiększyć e-sprzedaż za granicą!

Można już rejestrować się na konferencję Cross-Border E-commerce, która odbędzie się 16 maja 2024 r. w Warszawie. To wydarzenie dla… więcej »

Aktualności:
LPP wyjaśnia proces wyjścia z rynku rosyjskiego i dementuje informacje Hindenburg Research

Spółka wyjaśnia, iż wbrew informacjom zawartym w materiale Hindenburg Research, od maja 2022 roku nie prowadzi na terenie Rosji działalności… więcej »