Spersonalizowane trampki „od ręki” tylko w Polsce

fot. serwis prasowy fot. serwis prasowy

W Warszawie ruszył jedyny w Europie sklep marki Converse, w którym można stworzyć na miejscu zaprojektowane przez siebie buty.

W nowym sklepie brandu w Złotych Tarasach została stworzona strefa „Converse by You”, gdzie klienci mogą  dać upust swojej kreatywności personalizując swoje nowe sneakersy. Dzięki inteligentnej technologii łączącej rozszerzoną rzeczywistość i mapping 3D, można tworzyć swoje unikatowe grafiki. Do stworzenia niepowtarzalnych butów wystarczy przynieść zdjęcie, zaprojektować własną grafikę lub wybrać jeden z motywów Converse. Specjalna drukarka nadrukuje wybrany wzór na nowej parze sneakersów. Warszawski sklep Converse jako jedyny w Europie pozwala na skorzystanie z takiej opcji.

Punkt handlowy w Złotych Tarasach to pierwszy na naszym kontynencie salon marki zaprojektowany według nowego, bardziej „miejskiego” konceptu. Jest to też jedyny sklep Converse na świecie, który wykorzystuje system projekcji grafik na trampkach.

spersonalizowane-sneakersy-w-warszawie

maszyna-do-personalizacji-moda

Nowo otwarty salon to już dziesiąty sklep marki Converse w Polsce. Pozostałe placówki mieszczą się w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, wrocławskiej Wroclavii, łódzkiej Manufakturze oraz poznańskiej Posnanii. Converse Inc., jest spółką należącą do NIKE Inc.

Data publikacji: 4.09.2018
Przeczytaj również

Marketing:
Marketing mody. Strategia, branding i promocja
To praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka, autorstwa Harriet Posner, … więcej »
Marketing:
Kobieta w reklamie
Mimo że zdecydowana większość (91%) marketerów uważa, że dobrze się spisuje w swojej pracy, prezentując kobiety w reklamach jako pozytywne wzory do naśladowania, to… więcej »
Marketing:
Marki coraz skuteczniej zarządzają doświadczeniami klientów [raport]
Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów (ang. Customer Experience Excellence) – odsetek firm… więcej »