Styl i funkcjonalność

SOR_EUUK_S18_FlatsSandals_Right

Rozmawiamy z Rafałem Tyszkiewiczem, Country Managerem Poland, Czech Republic, Slovakia z firmy Columbia Sporstwear & Sorel.

Firma Sorel jest znana na polskim rynku od niedawna, ale nie jest młodą marką. Kiedy i jak została utworzona?

Marka Sorel powstała w Kanadzie, na początku lat 60. XX wieku. Na samym początku oferowała jedynie obuwie zimowe, które świetnie sprawdziło się w trudnych warunkach kanadyjskiej zimy  –wykonane z bardzo wytrzymałych materiałów, chroniące przed nieprzyjemnym wiatrem i  ostrym mrozem, nawet do minus 70 stopni! W tamtym okresie powstał m.in. nasz kultowy model – Caribou, który do dziś jest ikoną marki i wyborem wielu światowych gwiazd.

Jak wygląd i styl obuwia Sorel ewoluowały w ostatnich pięciu dekadach?

Bez tytułuEwolucja oferty Sorela została zainspirowana przez naszych klientów, przede wszystkim przez kobiety, które poszukiwały czegoś więcej niż funkcjonalnych butów zimowych. W rezultacie nasz zespół projektowy przygotował ofertę, dzięki której mogliśmy dotrzeć do nowego pokolenia i nowych odbiorców.

Począwszy od 2011 roku, rozszerzyliśmy kolekcję, aby zaoferować więcej jesiennych i całorocznych modeli dla kobiet i mężczyzn, jak np. kolekcje Kinetic, Ainsley czy Margo. Połączenie funkcjonalności i luksusowego stylu było nowym otwarciem dla marki i odbiło się szerokim echem wśród konsumentów. Dziś buty i akcesoria z całorocznych kolekcji są jednymi z naszych najlepiej sprzedających się produktów.

W jaki sposób łączycie dwa Wasze priorytety, czyli styl i funkcjonalność, z jakością?

2Staramy się, aby wszystkie, nawet najbardziej stylowe buty z naszej oferty, były wysoce funkcjonalne… i dbamy o detale. Weźmy na przykład nasze buty na koturnie, jak Joa Wedge Ii Shearling. Wykonane z wodoodpornej skóry, o bardzo kobiecejsylwetce, dodającej optycznie wzrostu. Jednocześnie platforma, której używamy, jest jedną z najbardziej komfortowych i trwałych na rynku. To samo dotyczy konstrukcji pięty i wkładki, która musi zapewnić maksimum komfortu i stabilności.  Innym przykładem jest kolekcja Sorel Rain, którą wprowadziliśmy w zeszłym roku. Buty przeciwdeszczowe już dawno przestały być tylko obuwiem ochronnym. Obecnie noszone są również w mieście, stanowią część stroju i muszą odzwierciedlać aktualne trendy. Dlatego zaoferowaliśmy kolekcję, w której znaleźć można kalosze o bardzo atrakcyjnym wyglądzie – do kostki, ze sznurowaniem, chelsea na koturnie lub na wysokim obcasie. Równocześnie to buty wysoce funkcjonalne – zostały wyposażone w oddychającą wyściółkę i antypoślizgową podeszwę.

Czego możemy się spodziewać w przyszłości od marki Sorel?

W nadchodzących sezonach z pewnością będziemy skupiać się na rozwijaniu całorocznych kolekcji obuwia, odzieży i akcesoriów. Myślę, że fani naszej marki doceniają sposób, w jaki przygotowujemy kolekcje na kolejne sezony: kolekcje jesienno-zimowe często są inspiracją dla modeli dedykowanych na wiosnę-lato, w wyniku czego nasza kolekcja jest spójna stylistycznie. Sorel ma w zanadrzu jeszcze wiele ekscytujących pomysłów, zapraszamy więc do śledzenia naszych kolejnych propozycji.

Data publikacji: 21.08.2018
Przeczytaj również

Handel:
VISUAL MERCHANDISING: Ekspozycja z uśmiechem
Czym jest uśmiech? Czy to enigmatyczny wyraz twarzy Mony Lisy? Czy raczej nagła ekspresja, wyraz ulgi, przyjemności, czy też satysfakcji, który zamienia marsowe oblicze w… więcej »
Handel:
VISUAL MERCHANDISING: Handlowcu, obudź emocje!
– Handel to nie tylko sprzedawanie rzeczy. To sposób na emocjonalne zaangażowanie potencjalnych klientów, które wciąga ich w świat twojej marki i pomaga im w spełnieniu… więcej »
Handel:
Nawyki zakupowe Pokolenia Z
Pokolenie Z: sprzedawcy, aby przypaść do gustu nowej generacji konsumentów muszą postawić na doświadczanie produktu, które jest pożądane, łatwo dostępne i namacalne.… więcej »