Debiut jesiennej edycji targów mody CHIC w Szanghaju okazał się sukcesem. Imprezę odwiedziło 57 tysięcy zwiedzających – większość z nich to kupcy z Chin.
Targi CHIC do tej pory odbywały się tylko wiosną. W tym roku organizatorzy po raz pierwszy zorganizowali edycję w drugiej połowie roku, a dokładnie w dniach 13-15 października 2015. W National Exhibition and Convention Center w Szanghaju, na 55 000 mkw. w trzech halach zaprezentowało się 700 marek, podzielonych według kategorii: Skóry / Futra, Świat dzieci (hala 1), Odzież męska, Odzież damska, Światowe trendy, Obuwie i akcesoria, Oryginalne wzornictwo (hala 2) i Denim (hala 3). 450 wystawców pochodziło z Chin, a około 250 z zagranicy, w tym z Europy (Belgia, Chorwacja, Dania, Francja, Niemcy, Grecja, Włochy, Polska, Portugalia, Hiszpania, Turcja, Wielka Brytania), Ameryki (Brazylia, USA, Trynidad i Tobago) i Azji (Hongkong, Tajwan, Indie, Japonia, Malezja).
Jesienna edycja CHIC-u była poświęcona „Powiązaniom” i „Przyszłości”. Idąc tym tropem zaprezentowano najnowsze analizy i modowe informacje. Wśród tematów znalazły się także: „Wirtualna technologia promująca innowacje w modzie”, „Inteligentna modernizacja sklepów z modą”, „Inteligentny sklep”, czy „WeChat – inteligentna sprzedaż marek odzieżowych w internecie”. Licznych inspiracji dostarczyły też codzienne pokazy mody towarzyszące targom.
Równolegle z targami CHIC odbyła się ponownie impreza z ofertą tkanin odzieżowych Intertextile. Takie połączenie stanowiło unikalną platformę dla wszystkich uczestników rynku mody. Razem targi te zajęły powierzchnię 283 000 mkw. w otwartym w 2014 roku National Exhibition and Convention Center w Szanghaju.