Targi ReDI za niespełna trzy tygodnie

image_ebrkHJ2t_90-fit-450x339

W dniach 6-7 czerwca br., w Centrum Praskim Koneser, odbędzie się już piąta edycja Targów ReDI CEE Trade Fair for Retail Investment. Ich organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych – największa organizacja w Polsce skupiająca marki i sieci handlowe, właścicieli i zarządców nieruchomości oraz firmy związane z sektorem obiektów komercyjnych.

ReDI to jedno z najciekawszych wydarzeń branżowych, które łączy działania edukacyjne i sprzedażowe, by skutecznie wspierać podmioty działające w branży. Jest to wydarzenie skierowane do zarządców i właścicieli centrów handlowych oraz najemców i sieci handlowych, w tym odzieżowych, działających w regionie CEE. W każdej z czterech dotychczasowych edycji uczestniczyło ponad 1400 decydentów z branży nieruchomości komercyjnych. W 2017 r. udział w targach wzięło 350 przedstawicieli sieci handlowych oraz ponad 50 wystawców, którzy zaprezentowali 120 centrów handlowych z Polski i innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Motywem przewodnim tegorocznej edycji Targów ReDI jest efektywność. Sprzyjać jej będzie wiedza merytoryczna przekazywana w nowych strefach tematycznych, podczas wydarzeń towarzyszących czy spotkań biznesowych. Na uczestników czekają innowacyjne projekty i wartościowe prezentacje.

Targi ReDI stwarzają okazję do spotkania z decydentami polskiego i europejskiego sektora nieruchomości komercyjnych. To miejsce, gdzie można nawiązać relacje z ponad 400 sieciami handlowymi oraz bliżej poznać centra handlowe z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Podczas ReDI będziemy również inspirować – dzięki pokazom innowacji przeznaczonych dla handlu i obiektów komercyjnych – mówi Radosław Knap, Dyrektor Generalny Polskiej Rady Centrów Handlowych.

W celu zwiększenia efektywności targów, poszczególne zagadnienia poruszane podczas ReDI 2018 zostały podzielone na filary: ReDI City Investment Zone (Strefa Miast), ReDI Prop Tech (strefa nowych technologii i start-upów), ReDI to Talk (konferencja z udziałem uznanych ekspertów), ReDI Center Management Summit (Kongres Dyrektorów Centrów Handlowych), ReDI F&B Zone (Strefa Cateringu i Restauracji dla biznesu).

Nowością podczas tegorocznej edycji ReDI będzie kongres dyrektorów centrów handlowych. ReDI Center Management Summit to pierwsza w Polsce konferencja dla osób nimi zarządzających. W jej trakcie uczestnicy będą mogli między innymi wymienić się doświadczeniami i podyskutować o zmieniającej się roli dyrektora obiektu handlowego, poznać oferty nowych technologii i usług dedykowanych centrom, dowiedzieć się, jak ważna jest rola informacji rynkowej i indeksów branżowych w zarządzaniu obiektem, czy zaznajomić się z najnowszymi trendami w zarządzaniu bezpieczeństwem i narzędziami ułatwiającymi pracę dyrektora.

Data publikacji: 17.05.2018
Przeczytaj również

Targi:
TMP na rozkręcenie biznesu
W dniach 28–29.08 na Targi Mody Poznań dotrą wystawcy z różnych stron świata, by zaprezentować swą najnowszą… więcej »
Targi:
Targi sourcingowe Intex South Asia
Ponad 250 wystawców zaprezentuje swoje najnowsze produkty tekstylne podczas 4. edycji Intex South Asia – największych tekstylnych targów sourcingowych w Południowej Azji,… więcej »
Marketing:
Polskie stoisko narodowe na targach biżuteryjnych w Indiach
W dniach 9-13 sierpnia 2018 r. odbędzie się 35. edycja targów biżuteryjnych India International Jewellery Show w Mumbaju. Organizatorzy targów spodziewają się co najmniej… więcej »