Tenisowe emocje u Tommy’ego Hilfiger’a

Nietypowy turniej tenisowy został rozegrany w sklepie marki Tommy Hilfiger 10 listopada w Stuttgarcie. Gwiazdą imprezy był ambasador marki, Rafael Nadal.

Czternastokrotny zwycięzca Wielkiego Szlema rozegrał dwie błyskawiczne rundy na korcie tenisowym, który został specjalnie zainstalowany w Karlspassage Lighthall na pierwszym piętrze luksusowego domu towarowego. Nadal zmierzył się z niemieckimi modelami: Janisem Dannerem, Sarą Nuru i Stefanie Giesinger. Nuru i Geisinger miały na sobie stroje Hilfigera z kolekcji wiosna 2016, a Danner i Nadal garnitury Tommy Hilfiger Tailored. Za każdym razem, kiedy któryś z zespołów zdobywał punkt, ich przeciwnicy musieli zdjąć element ubrania, odsłaniając w rezultacie nowe modele bielizny marki Tommy Hilfiger, której ambasadorem jest Nadal.

Nasza współpraca z Rafaelem to wprowadzenie jednego z najwybitniejszych sportowców tego pokolenia do naszej rodziny. Rafael ilustruje prawdziwego ducha naszej marki, która jest zabawna, fajna i nigdy nazbyt poważna – wyjaśnia Tommy Hilfiger.

Data publikacji: 27.11.2015
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »