Timberland: urodzinowa personalizacja

Z okazji 45-lecia charakterystycznego „żółtego buta”, będącego jej najbardziej rozpoznawalnym produktem, firma Timberland wprowadza aplikację do personalizacji obuwia EmbroAR.

Z okazji jubileuszu przez cały listopad w wybranych salonach będzie można skorzystać z tej usługi za darmo. Wystarczy zdecydować się na którąś z gotowych grafik lub posłużyć się autorskim wzorem. Aplikacja pokaże nam, jak będzie prezentować się na obuwiu wzór w formacie 3D, następnie zespół firmy Embro, specjalizujący się w personalizacji odzieży i obuwia, naniesie wzory ręcznie lub za pomocą przygotowanych szablonów. – EmbroAR jest pierwszą aplikacją na świecie wykorzystującą technologię rzeczywistości rozszerzonej, służącą do customu obuwia – tłumaczy Michał Kowalewski, CEO Embro. – Każdy nasz klient staje się projektantem przez samodzielną personalizację wybranego modelu. Aplikacja umożliwia następnie podgląd 3D projektu z poziomu smartfona oraz zamówienie produktu.

W akcji biorą udział salony Timberland w łódzkiej Manufakturze (4.11), krakowskiej Bonarce (10.11), warszawskiej Arkadii (17.11) i katowickiej Silesii (25.11). Dodatkową możliwością do spersonalizowania obuwia będą urodziny marki, które odbędą się 8 listopada w warszawskiej Kotłowni M25 (dawna Kotłownia Sztuki) na terenie Soho Factory. Customizacji towarzyszyć będzie koncert gwiazdy oraz sety dj-skie, a wstęp będzie darmowy.

Podczas każdego eventu, spece od personalizacji obuwia na poczekaniu naniosą wybrany wzór w ciągu kilku minut. Można kupić nowe lub przynieść już używane obuwie. Cały proces twórczy można zobaczyć tu http://bit.ly/45UrodzinyTimberland oraz e-timberland.pl/design-your-own.

– Timberland, to z jednej strony  marka zaangażowana społecznie i odpowiedzialna za środowisko naturalne, a z drugiej wykorzystująca nowe technologie i nowoczesne rozwiązania w produkcji i sprzedaży. Przez unikalne wydarzenia, jak akcja Timberland Wspiera czy jubileuszowa customizacja, chcemy kreować wyjątkowe doświadczenia – podsumowuje Joanna Zając-Cekiera, marketing manager Timberland Polska.

Data publikacji: 8.11.2018
Przeczytaj również

Marketing:
Kappahl w kampanii „Denim Fit For You” przybliża proces produkcji dżinsów

Kappahl skupia się na przedstawieniu transparentności procesu produkcji dżinsów, dając klientom możliwość śledzenia pochodzenia i etapów… więcej »

Marketing:
Pokolenie Alpha. Jakie wartości są ważne w budowaniu marek
i doświadczeń dla najmłodszych klientów?

Mimo, iż najstarsi członkowie pokolenia Alpha  dopiero wkraczają w wiek nastoletni, to wielu marketerów już dziś skupia na nich uwagę… więcej »

Handel:
Potrzeby, emocje, odczucia w zakupach modowych. Jak wpływać na decyzje klientów w sklepie internetowym?

W Polsce jest około 55 tysięcy przedsiębiorstw, których główną działalnością jest sprzedaż w Internecie. Liczba wszystkich firm… więcej »